Pán Novák mi napísal, že cieľom bolo zachovať herné mechaniky, aby sa to správalo rovnako.
V tomto mu dávam zapravdu, že je jednoduchšie portnúť nie celkom ideálne spravený starý engine, než sa pokúšať ohýbať lepšie naprogramovaný nový engine. Ak nemá človek dosť času a armádu testerov, je to úplne pochopiteľné.
Avšak zjistit, co konkrétně testovat – a že těch test casů bude požehnaně – bude dost možná víc práce než portování s použitím původního kódu. To sice taky vyžaduje jistou míru testování oproti originálu, ale půjde spíš o odhalování chyb v programování, než v tom, že si autor verze pro novou platformu nějakou herní mechaniku domyslel.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 53 725×
Přečteno 25 562×
Přečteno 23 812×
Přečteno 22 259×
Přečteno 22 238×