Já se tedy přiznám, že s nim nejsem v kontaktu, jeho port jsem nepoužil a ani nevím v jakém je stavu. Každopádně bych mu rád připsal nějaký kredit. Trochu je mi ho líto, že jsem mu takhle vzal vítr z plachet
Původní hru s buildem od nextghosta lze dohrát po aplikaci pár patchů, hra padá v pozdějších fázích hry. Záplaty jsem původně psal před několika lety, ale k jejich odeslání sešlo z právě časových priorit; některé chyby dost možná vychytal už nextghost. Krom záplat k původní hře mám i k některým kampaním/rozšířením; původní hru na jeho buildu se mi podařílo dohrát až teď - trochu mě vyprovokovala existence repa s MIT portem.
K samotnému portu od nextghosta - je 64 bit, zčásti C++ (<20), používá SDL1.2 a SDL mixer (s SDL compat lze spustit s SDL2) a snaží se být i pro ostatní platformy, jednu dobu se hlásil snad i tester pro amigu. Windows jsem nezkoušel. Lze spouštět kampaně/rozšíření, v masteru je ale zatím verze, která jede jen v 640x480 okně, a pro chůzi nestačí držet soustavně klávesu, musí se pořád co krok mačkat.
Záplaty později vystavím ve forku repa od nextghosta, pokusím se je začlenit; pokud to půjde, tak zkusím použít něco i do MIT portu, pokud získám souhlas.
Přispívat do repo lze standardně, poslat pull request, pokud to bude rozumný, tak to tam dám.
Je teď ještě nejasné, jak to bude buildem na steam. Je dost možný, že ne vše se bude moci dostat oficiálně do steam distribuce, tam o tom nerozhoduju. Nicméně Jindra sám navrhoval udělat si fork s věcma pro komunitu a pro vlastní potřebu si tam aplikovat úprav kolik člověk chce.
Ozývám se po delší odmlce.
Přispívat do repo lze standardně, poslat pull request, pokud to bude rozumný, tak to tam dám.
Nakonec jsem zjistil, že se nejedná o kompatibilní změny (jak po stránce kódu, nebo tak že nemám apriori svolení od nextghosta), některé fixy už jsou řešené v MIT portu.
Nicméně Jindra sám navrhoval udělat si fork s věcma pro komunitu a pro vlastní potřebu si tam aplikovat úprav kolik člověk chce.
Repo se starým GPL portem/forkem je na codebergu. Pokud se mi to podaří zprovoznit, zkusím zkompilovat buildy přes (z)emscripten na web/tablety i pro mirror MIT portu - jestli tedy někdo nezná nějaký lepší způsob.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 594×
Přečteno 27 720×
Přečteno 26 401×
Přečteno 24 367×
Přečteno 22 864×