Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Portuji 27 let starou hru napsanou v C.

  • 5. 5. 2025 14:36

    Ondřej Novák

    Naštěstí, žádné přerušení jsem nepoužíval, tedy ne v téhle části. Přerušení bylo používáno na timer, sound blaster a i na covox. Ale to jsou věci, které se plně nahradily funkcemi operačních systémů.

    Všechno přepsat šlo, jen byl problém to přepsat přesně tak,aby to dělalo totéž. To se týká občas některých věcí, které jsou jinak UB, například různé triky zaměřené na přetejkání dat z registru a podobně. To je pak třeba explicitně řešit v C, aby pochopil, že to není UB, že přetejkání je ok, jinak je schopen to zoptimalizovat až moc.

    Pak samozřejmě nealignovaný přístup, viz ukázka v textu, jak tam čtu 4 bajty, a nečtu to jako 1x long