Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Portuji 27 let starou hru napsanou v C.

  • 1. 5. 2025 21:49

    worker.stoned

    Já se tedy přiznám, že s nim nejsem v kontaktu, jeho port jsem nepoužil a ani nevím v jakém je stavu. Každopádně bych mu rád připsal nějaký kredit. Trochu je mi ho líto, že jsem mu takhle vzal vítr z plachet

    Původní hru s buildem od nextghosta lze dohrát po aplikaci pár patchů, hra padá v pozdějších fázích hry. Záplaty jsem původně psal před několika lety, ale k jejich odeslání sešlo z právě časových priorit; některé chyby dost možná vychytal už nextghost. Krom záplat k původní hře mám i k některým kampaním/rozší­řením; původní hru na jeho buildu se mi podařílo dohrát až teď - trochu mě vyprovokovala existence repa s MIT portem.

    K samotnému portu od nextghosta - je 64 bit, zčásti C++ (<20), používá SDL1.2 a SDL mixer (s SDL compat lze spustit s SDL2) a snaží se být i pro ostatní platformy, jednu dobu se hlásil snad i tester pro amigu. Windows jsem nezkoušel. Lze spouštět kampaně/rozšíření, v masteru je ale zatím verze, která jede jen v 640x480 okně, a pro chůzi nestačí držet soustavně klávesu, musí se pořád co krok mačkat.

    Záplaty později vystavím ve forku repa od nextghosta, pokusím se je začlenit; pokud to půjde, tak zkusím použít něco i do MIT portu, pokud získám souhlas.