Odpovídáte na názor ke článku Portuji 27 let starou hru napsanou v C.
Já se tedy přiznám, že s nim nejsem v kontaktu, jeho port jsem nepoužil a ani nevím v jakém je stavu. Každopádně bych mu rád připsal nějaký kredit. Trochu je mi ho líto, že jsem mu takhle vzal vítr z plachet
Původní hru s buildem od nextghosta lze dohrát po aplikaci pár patchů, hra padá v pozdějších fázích hry. Záplaty jsem původně psal před několika lety, ale k jejich odeslání sešlo z právě časových priorit; některé chyby dost možná vychytal už nextghost. Krom záplat k původní hře mám i k některým kampaním/rozšířením; původní hru na jeho buildu se mi podařílo dohrát až teď - trochu mě vyprovokovala existence repa s MIT portem.
K samotnému portu od nextghosta - je 64 bit, zčásti C++ (<20), používá SDL1.2 a SDL mixer (s SDL compat lze spustit s SDL2) a snaží se být i pro ostatní platformy, jednu dobu se hlásil snad i tester pro amigu. Windows jsem nezkoušel. Lze spouštět kampaně/rozšíření, v masteru je ale zatím verze, která jede jen v 640x480 okně, a pro chůzi nestačí držet soustavně klávesu, musí se pořád co krok mačkat.
Záplaty později vystavím ve forku repa od nextghosta, pokusím se je začlenit; pokud to půjde, tak zkusím použít něco i do MIT portu, pokud získám souhlas.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 594×
Přečteno 27 720×
Přečteno 26 401×
Přečteno 24 367×
Přečteno 22 864×