Odpovídáte na názor ke článku Portuji 27 let starou hru napsanou v C.
Presne to me napadlo pri cteni - pokud se nebude pretypovavat (coz obecne smerem k delsim typum je vzdy zadost o prusvih), tak toto musi v C fungovat. Nejake to zpomaleni v dusledku nezarovnani na dnesnich masinach bude zanedbatelne. Ta rucni prace musela byt peklo. Kazdopadne kloboucek za to se tomu takto povenovat.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 594×
Přečteno 27 720×
Přečteno 26 401×
Přečteno 24 367×
Přečteno 22 864×