Odpovídáte na názor ke článku Něco o callback funkcích v C++.
To vůbec není o Rustu nebo C++, ale o obecném designu move. Všimni si, že v mém předchozím příspěvku není o Rustu ani zmínka, s Rustem jsi začal ty.
Takže ještě jednou, destructive move, jako obecný design, má oproti move v C++ tyto zásadní výhody:
C++ překladač může někdy v okrajových případech nevolat destruktor, ale většinou se volá uživatelský kód move constructoru a pak ještě destructor, což je ztráta výkonu.
C++ komunita je si toho samozřejmě vědoma a existují návrhy, jak dostat destructive move do C++, tady je jeden z nich. Třeba se časem dočkáme destructive move i v C++.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 649×
Přečteno 27 729×
Přečteno 26 407×
Přečteno 24 371×
Přečteno 22 874×