Odpovídáte na názor ke článku Entity Component System v C++20.
Děkuji za osobní reakci :-) Popravdě já jsem ke svému "názoru" naschvál nedal otazník - ale Vaše odpověď rozhodně potěšila.
V tuto chvíli píšu lehce mimo téma, že mi Youtube cca předevčírem nadhodil následující přednes:
https://www.youtube.com/watch?v=wo84LFzx5nI
Kupodivu clickbaitový titulek moc nesedí k osahu :-) Klikl jsem na to spíš znuděně a s odporem k k tomu klišé v titulku, a pak jsem se nestačil divit, jaký kus krásného dějepisu ta přednáška obsahuje. Jinak nic moc teoreticky hlubokého... a je tam i docela dlouhý kus věnovaný právě ECS a jeho roli ve hrách od Looking Glass, kde Casey Muratori nějaký čas pracoval. Až mi vrtalo hlavou, jestli mi YouTube to téma nahodil záměrně, se znalostí mé čerstvé brouzdací historie tady na rootu :-D Na soustředěné sledování je to video trochu rozvláčné, ale jako pozadí k manuální domácí práci posloužilo velmi dobře.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 651×
Přečteno 27 732×
Přečteno 26 408×
Přečteno 24 372×
Přečteno 22 875×