Odpovídáte na názor ke článku Entity Component System v C++20.
tak určitě to smysl má. Hodně mi to připomíná alokátor malých objektů od Andrei Alexandrescu, není to tedy poprvé co bych něco takového viděl. Tedy jestli to dobře chápu. Tohle si určitě uplatnění najde.
PS: zajištění validace pointerů to mě pravda nenapadlo. Já si tam ukládám offsety, protože pointery u vektoru zaručené nejsou, to je fakt. Jinak pokud něco takového potřebuju dnes, tak používám deque s tím, že si v položce dávám nějaký bit, který označuje, zda je pozice obsazena nebo není. Lifetime lze řídi v constexpr přes union {}
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 651×
Přečteno 27 732×
Přečteno 26 408×
Přečteno 24 372×
Přečteno 22 875×