Odpovídáte na názor ke článku Entity Component System v C++20.
U hive je zaručeno zachování raw ukazatelů na jednotlivé platné objekty. Udržuje se myslím seznam vektorů a pamatuje nějak prázdná místa při mazání. Nové přidávané vektory se s roustoucím počtem objektů zvětšují až na nějaké maximum. Sekvenční přístup je přes seznam vektorů, takže je to v zásadě cache friendly. I tak úplně nevím jak bych to využil, a tak různě sonduju. Ostatně dostalo se to do standardu, tak to musí mít nějaký důvod.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 651×
Přečteno 27 732×
Přečteno 26 408×
Přečteno 24 372×
Přečteno 22 875×