Odpovídáte na názor ke článku Entity Component System v C++20.
Jako nehobík bych řekl, že touze napsat si nějakou takovou abstrakční vrstvu je záhodno odolat. Obzvlášť pokud řešíte nějaký dostatečně složitý problém.
O nějakých flexibilních strukturách za běhu se přemýšlí podstatně obtížněji, než o rigidnějších "compile-time" strukturách. Kompilátor křížený s dominou je skvělá věc, protože co nedovolí, to opravdu nemůže nastat. Čím víc můžu tvořit za běhu, tím míň o těch datech můžu předpokládat. Najednou už vůbec nemůžete modelovat a tvořit, protože nemáte tušení, co se vlastně děje.
Pro jednoduché a krátkodobé projekty je dynamický přístup super. Ale jak jde veliký projekt, který se nedá udržet v hlavě a navíc dlouhodobá údržba znamená že spoustu věcí zapomenete, tak se z takové abstraktní vrstvy spíš zblázníte. Proto máme třeba typescript, nebo typové anotace v pythonu.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 651×
Přečteno 27 732×
Přečteno 26 408×
Přečteno 24 372×
Přečteno 22 875×