Odpovídáte na názor ke článku Destructive Move v C++?.
Všechno je cdecl na 64-bit Windows, protože 64-bit Windows měl jen Win64 calling konvenci, až později přišel vectorcall. X86_64 Linux vždycky používal System V ABI, které definuje jen cdecl, která se ukázala asi jako nejlepší.
Stdcall vs cdecl je striktně diskuze o 32-bit x86, nikde jinde stdcall není.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 593×
Přečteno 27 720×
Přečteno 26 401×
Přečteno 24 367×
Přečteno 22 864×