a) Text v mapě není výrazně odlišitelný od grafiky. Celé bych to udělal minimálně pro zobrazení na obrazovce ve světlých "vyblitých" odstínech. Resp. pokud se podíváš na barvy s systému HSB, tak grafiku bych udělal s preferencí co největší složky "brigtness" (tedy nepřesně řečeno co nejméně obsažené černé). A naopak texty pak dělat s preferencí malé složky "brigtness". Pod tou grafikou myslím i např. obrysy ploch (ulic apod.). Tím mimo jiné odpadne potřeba kolem textů dělat světlejší okolí, které to dost kazí.
b) Mě tam nějak vůbec nesedí ty poloprůhledné nápisy. Ale možná se to po úpravě dle předchozí bodu srovná.
c) Do budoucnosti: Také by bylo dobré myslet na zařízení s větším rozlišením. Nové mobily a tablety už dneska často 300 a více DPI. Je to evidentní trend a záležitost současnosti a blízké budoucnosti. Při tisku se také dosahuje často většího rozlišení. Na desktopy větší rozlišení přijdou doufám také (i když Windows to brzdí, protože se s větším rozlišením neumí rozumně vypořádat).
d) Do budoucnosti: Ad hardware ... nešlo by to udělat distribuovaně? Tedy tak, že by další dobrovolníci mohli na vlastní server nasadit něco, co by renderovalo další části mapy, cachovalo a distribuovalo dlaždice apod.?
Jinak pěkné :)