Odpovídáte na názor ke článku Opisování ve škole.
[14] No a? Tak je slozi a dostane se k zavereckam. Rozdil mezi clovekem, co umi a je schopny se adaptovat nesmazes titulem pred jmenem. Tim titulem se vetsinou stejne ohaneji pouze lide, co tu skolu nejak tak +- prosli a nebo jsou nepozitelni ve vsem, krom akademicke sfery.
Sam jsem za svuj zivot nechal opsat nespocetne veci, sam jsem opsal snad jenom jednou nebo dvakrat za zivot a nejak se za to nestydim. A ze by to nejak snizovalo moji konkurenceshopnost na trhu prace, to rozhodne pocit nemam :-)
Nicmene fakt, ze kvalitne ucit programovani (ale i treba matematiku) je dost tezke a vetsinou se dela na skolach naprosto spatne, o tom neni zadny pohyb (aspon z me zkusenosti). Ale cesta tu vede pres podrobny vyklad a dialog s studenty. Ne pres zatahy na "opisovace". Ale to chce hodne usili od vyucujiciho. Delam obcas skoleni ruznych programovacich jazyku, takze si dovedu predstavit, co je to za namahu, kdyz to chce clovek delat tak, aby to lidem k necemu bylo. A popravde, predstava ze bych to mel delat rok za rokem a kazdy den, to si moc nedovedu predstavit, jak by to clovek mohl zvladat...