Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku V ČEZe objavili email - alebo samoodečet elektromerov.

  • 28. 1. 2007 20:26

    Marv (neregistrovaný)

    Ono ani telefoní linka není u těchto organizací žádná výhra.
    Onehdá jsem E-ONu zaplatil elektriku se špatným variabilním symbolem (chyba v jedné číslici). Došla mi upomínka, tak jsem zavolal na infolinku a vysvětlil to.
    Platbu připsali někomu jinému. Člověk by tak nějak čekal, že by zákaznická čísla mohla být podobně jaké rodná čísla nebo bankovní účty jištěná kontrolním součtem. No nic, požádal jsem, aby to opravili. Prý to nejde. Musím zaplatit znovu správně a tamtu platbu mi vrátí. Obratem jsem zaplatil a čekal - nic. Zavolal jsem znovu a požádal o vrácení peněz - prý to hned posílají - a opět nic.
    Tak jsem to poslal písemně a hned to bylo vyřízené. Takovéhle molochy dají bohužel pouze na papír.