Ono ani telefoní linka není u těchto organizací žádná výhra.
Onehdá jsem E-ONu zaplatil elektriku se špatným variabilním symbolem (chyba v jedné číslici). Došla mi upomínka, tak jsem zavolal na infolinku a vysvětlil to.
Platbu připsali někomu jinému. Člověk by tak nějak čekal, že by zákaznická čísla mohla být podobně jaké rodná čísla nebo bankovní účty jištěná kontrolním součtem. No nic, požádal jsem, aby to opravili. Prý to nejde. Musím zaplatit znovu správně a tamtu platbu mi vrátí. Obratem jsem zaplatil a čekal - nic. Zavolal jsem znovu a požádal o vrácení peněz - prý to hned posílají - a opět nic.
Tak jsem to poslal písemně a hned to bylo vyřízené. Takovéhle molochy dají bohužel pouze na papír.
Vo voľnom čase sa venujem staručkému Turbo Pascalu na stránke www.trsek.com. Inak programujem v C/C++, PHP, SQL.
Přečteno 28 973×
Přečteno 24 975×
Přečteno 24 281×
Přečteno 23 319×
Přečteno 23 061×