Po českom internete koloval HOAX o tom že si máme urobiť samoodečet elektromerov. No ono na tom aj niečo pravdy bolo. Skutočne ak chcete aby ste mali aspoň trochu regulárne účtovanú elektriku tak je fajn to do 5 dní (teda 31.1) urobiť. Ale teraz sa držte v dnešnom svete intentetu máte tieto možnosti.
1. Telefonicky na zákaznickou linku 840 840 840
2. Osobně v obchodní kanceláři dle příslušného okresu
3. Případně poslat prostřednictvím e-mailu: cez@cez.cz
Kto by snáď neveril pripájam link: http://www.cez.cz/presentation/cze/instance_view.jsp?instance_id=500003869
To snaď ani nieje možné. To si neviem predstaviť. To tam sedí niekoľko ľudí čo tie emaily triedi? Alebo to majú neako strojovo spracované. Ak áno, pýtam sa, nieje možné to spraviť formulárom?
Mňa skôr napadá taká kacírska myšlienka že sa všetky tieto emaily skrátka zahadzujú.
Ak ich nezahodí predtým neaký antispam filter. :o(
Už sa teším na tie reklamácie:
Z: Dobrý deň poslal som Vám stav elektromeru v Lednu ale vy ste to neako zle vyúčtovali.
Č: Máte potvdenie že ste to poslali?
Z: Poslal som to emailom.
Č: Dobre a máte potvrdenie?
Z: Od koho?
Č: No od toho cez koho ste ten email poslali.
A tak podobne. Veď ste určite volali na neakú zákaznícku linku. Proste mám zimomriavky a hnev. V dnešnej dobe takýto výsmech.
A to je fakt taky problem spravit 1 formular a prepojit ho s databazou? Ale co uz CEZ statna firma niektore cinosti su nepochopitelne.
PS: A to chcu mat elektromery s dialkovym odectom. Uz si viem predstravit. To budu odcitavat systemom z ktoreho potom rucne prepisu udaje do SAPu.
Ono ani telefoní linka není u těchto organizací žádná výhra.
Onehdá jsem E-ONu zaplatil elektriku se špatným variabilním symbolem (chyba v jedné číslici). Došla mi upomínka, tak jsem zavolal na infolinku a vysvětlil to.
Platbu připsali někomu jinému. Člověk by tak nějak čekal, že by zákaznická čísla mohla být podobně jaké rodná čísla nebo bankovní účty jištěná kontrolním součtem. No nic, požádal jsem, aby to opravili. Prý to nejde. Musím zaplatit znovu správně a tamtu platbu mi vrátí. Obratem jsem zaplatil a čekal - nic. Zavolal jsem znovu a požádal o vrácení peněz - prý to hned posílají - a opět nic.
Tak jsem to poslal písemně a hned to bylo vyřízené. Takovéhle molochy dají bohužel pouze na papír.
Ono ani telefoní linka není u těchto organizací žádná výhra.
Onehdá jsem E-ONu zaplatil elektriku se špatným variabilním symbolem (chyba v jedné číslici). Došla mi upomínka, tak jsem zavolal na infolinku a vysvětlil to.
Platbu připsali někomu jinému. Člověk by tak nějak čekal, že by zákaznická čísla mohla být podobně jaké rodná čísla nebo bankovní účty jištěná kontrolním součtem. No nic, požádal jsem, aby to opravili. Prý to nejde. Musím zaplatit znovu správně a tamtu platbu mi vrátí. Obratem jsem zaplatil a čekal - nic. Zavolal jsem znovu a požádal o vrácení peněz - prý to hned posílají - a opět nic.
Tak jsem to poslal písemně a hned to bylo vyřízené. Takovéhle molochy (je jedno jestli státní nebo soukromé) dají bohužel pouze na papír.
[8] Prave ze to nieje uplny HOAX. Pozreli ste si link ktory uvadzam v clanku?
Tento:
http://www.cez.cz/presentation/cze/instance_view.jsp?instance_id=500003869
Mna zaraza fakt ze neinstruuju ako mam oznamit svoj stav. Napisem ze ja XY mam taky stav? A oni mi napisu ze to nestaci lebo potrebuju vediet adresu odberneho miesta. Ja im to napisem a oni znova ze este cislo elektromeru a podobne.
Mne z toho vychadza "a to sa na mna nehnevajte" ze to nemyslia s tym emailom vazne.
Tak som tam nakoniec volal.
Pani na druhom konci bola nervozna pravdepodobne z toho ako musi odpovedat stale na tie iste otazky. Dokonca ked som jej povedal ze neviem cislo elektromeru ani FA tak zlozila.
Druhy krat som to uz vedel. Otazku ako to mam napisat do emailu prehliadla. Bola naucena rozpravat to iste a nedokazala so mnou normalne komunikovat.
;o)
Vo voľnom čase sa venujem staručkému Turbo Pascalu na stránke www.trsek.com. Inak programujem v C/C++, PHP, SQL.
Přečteno 28 763×
Přečteno 24 691×
Přečteno 24 096×
Přečteno 23 083×
Přečteno 22 757×