Odpovídáte na názor ke článku Linux a hry - práve toto spojenie má budúcnosť.
[30] Promiňte, ale to co jste napsal je dost velký nesmysl. Dopopručuji si trochu ujasnit na jakých technologiích se v současné době hry vyvíjejí, DirectX, OpenGL, OpenAL apod... Jestliže předpokládáte, že se hra bude vyvíjet 5 let tak problém není v tom, že vyvíjíte na WinXP a pak to má běžet na Vistách, ale v tom, že začnete vyvíjet na OpenGL 2.0 a po těch 5 letech tady je OpenGL 4.0, úplně nové možnosti, hromada nových extenzí atd. atd. Ten problém je úplně jinde než si asi myslíte ...
Vo voľnom čase sa venujem staručkému Turbo Pascalu na stránke www.trsek.com. Inak programujem v C/C++, PHP, SQL.
Přečteno 31 724×
Přečteno 28 870×
Přečteno 26 971×
Přečteno 26 768×
Přečteno 26 412×