Odpovídáte na názor ke článku Linux a hry - práve toto spojenie má budúcnosť.
[30] Promiňte, ale to co jste napsal je dost velký nesmysl. Dopopručuji si trochu ujasnit na jakých technologiích se v současné době hry vyvíjejí, DirectX, OpenGL, OpenAL apod... Jestliže předpokládáte, že se hra bude vyvíjet 5 let tak problém není v tom, že vyvíjíte na WinXP a pak to má běžet na Vistách, ale v tom, že začnete vyvíjet na OpenGL 2.0 a po těch 5 letech tady je OpenGL 4.0, úplně nové možnosti, hromada nových extenzí atd. atd. Ten problém je úplně jinde než si asi myslíte ...
Vo voľnom čase sa venujem staručkému Turbo Pascalu na stránke www.trsek.com. Inak programujem v C/C++, PHP, SQL.
Přečteno 28 763×
Přečteno 24 691×
Přečteno 24 096×
Přečteno 23 085×
Přečteno 22 757×