Odpovídáte na názor ke článku Linux a hry - práve toto spojenie má budúcnosť.
Nevím, jestli si to autor uvědomuje, ale +/- takto to fungovalo v časech MS-DOSu, kdy kvůli hraní her bylo oficiálně doporučováno mít pro každou hru extra FDD bootdisk (OK, některé ho mohly sdílet) a v éře CD ještě ono CD...
samozřejmě, dalo se to obejít, pokud člověk u pozdějších verzí DOSu napsat větvený CONFIG.SYS, ale potřeba rebootu pro hraní stále zůstávala.
A to nemluvím o nutnosti separátní konfigurace device driverů pro každý počítač extra...
Vedle toho jsou Windows s DirectX pokrok přímo neskutečný a i když dodnes není problém narazit na vzájemně nekompatibilní kombinace, tak abych tak řekl, já to klidně risknu... radši tohle než šílené džonglování s disky a neustálé rebooty systému.
Vo voľnom čase sa venujem staručkému Turbo Pascalu na stránke www.trsek.com. Inak programujem v C/C++, PHP, SQL.
Přečteno 28 763×
Přečteno 24 691×
Přečteno 24 096×
Přečteno 23 083×
Přečteno 22 757×