Odpovídáte na názor ke článku Keď sa banka správa amatérsky - slsp.sk, vub.sk (phishing welcome).
Ako sa to zoberie, v kontexte so spominanymi webmi je to porovnavanie smiesne.
Zasa u vacsiny firemnych stranok nie je navstevnost v zmysle kvantity dolezita a skor zaujimava je skladba navstevnosti (ake stranky, kto, odkial).
Volba meradla je otazka... miesto navrcholu by bola mozno potom vhodnejsia sluzba od Google (Analytics).
Pouzitie externeho meradla je na zvazenie, je to pohodlne a rychle riesenie.
Fakt, ci ide o platenu alebo neplatenu sluzbu je irelevantny.
Je tu vsak aj pohlad, kedy sa vo firme obcas spytaju, ako sme na tom vseobecne s navstevnostou v porovnani s nejakym znamejsim webom - je to obojstranny argument - vies povedat, kolko ludi dokazes vlastnym webom "zasiahnut" a ci ten alebo iny plan ma zmysel.
Ja osobne? Navrcholu som odskusal a nakoniec prestal pouzivat akonahle som zistil, ze Analytics mi dava zaujimavejsie informacie.
Vo voľnom čase sa venujem staručkému Turbo Pascalu na stránke www.trsek.com. Inak programujem v C/C++, PHP, SQL.
Přečteno 31 625×
Přečteno 28 766×
Přečteno 26 848×
Přečteno 26 692×
Přečteno 26 321×