Odpovídáte na názor ke článku Ako ČSOB (ne)chápe bezpečnosť.
Splnění těch třech podmínek doporučují k tomu, aby mohli garantovat služby Helpdesku. Je mnohem jednodušší vyškolit operátory Helpdesku k poskytování pomoci v jednom operačním systému než v mnoha jiných - leckdy minoritních.
Pravdou je, že by stačila nějaká hláška v hlavičce stránky a nemuseli by otravovat dalším klikem.
Doslova perverzní mi ovšem ve srovnání s tímhle připadá Helpdesk O2 - když jsem chtěl zjistit naprosto obecný údaj, který vůbec nesouvisí s operačním systémem, tak mně prostě NEPUSTILI dál, dokud jsem jim nenadiktoval jaký operační systém používám. A pak se podstatou mé otázky vůbec nezabývali, jen mi řekli, že Linux nepodporují. Musel jsem tedy zavolat znovu a zalhat, že mám Windows XP (ten jsem měl naposledy v lednu 2007) a potom mi teprve ten údaj, který se týkal kódu pro mobilní připojení sdělili. Takže "zlatá" ČSOB!
Vo voľnom čase sa venujem staručkému Turbo Pascalu na stránke www.trsek.com. Inak programujem v C/C++, PHP, SQL.
Přečteno 28 863×
Přečteno 24 819×
Přečteno 24 180×
Přečteno 23 193×
Přečteno 22 901×