Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Ako ČSOB (ne)chápe bezpečnosť.

  • 6. 5. 2011 7:33

    David Ondrejkovič (neregistrovaný)

    Splnění těch třech podmínek doporučují k tomu, aby mohli garantovat služby Helpdesku. Je mnohem jednodušší vyškolit operátory Helpdesku k poskytování pomoci v jednom operačním systému než v mnoha jiných - leckdy minoritních.

    Pravdou je, že by stačila nějaká hláška v hlavičce stránky a nemuseli by otravovat dalším klikem.

    Doslova perverzní mi ovšem ve srovnání s tímhle připadá Helpdesk O2 - když jsem chtěl zjistit naprosto obecný údaj, který vůbec nesouvisí s operačním systémem, tak mně prostě NEPUSTILI dál, dokud jsem jim nenadiktoval jaký operační systém používám. A pak se podstatou mé otázky vůbec nezabývali, jen mi řekli, že Linux nepodporují. Musel jsem tedy zavolat znovu a zalhat, že mám Windows XP (ten jsem měl naposledy v lednu 2007) a potom mi teprve ten údaj, který se týkal kódu pro mobilní připojení sdělili. Takže "zlatá" ČSOB!