Pokud je to tak, že rychlost vlastního alokátoru per-thread je srovnatelná s malloc/free, pak samozřejmě svůj příspěvek beru zpět, ale rozhodně si to budu chtít změřit.
(Pak má vlastní alokátor ještě stále smysl u konzolových her (i když pro aktuální generace stolních konzolí to už asi neplatí) a zařízení s omezenou pamětí - byť třeba u mobilních aplikací to dnes (skoro) nikdo neřeší.)
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 51 190×
Přečteno 24 017×
Přečteno 22 904×
Přečteno 21 069×
Přečteno 17 807×