Tohle je zajímavé, mám od Pody 2 měsíce starý email, kde mně napsali, že není možné použít vlastní ONT a že v takovém případě smlouvu vypoví. Odešel jsem od nich právě kvůli tomu.
Mají tohle někde popsané na stránkách? Je nějaký kontakt, kde to je možné vyjednat? Právě kvůli ipv6 to pro mě bylo neřešitelné.
Nikde se tím explicitně nechlubí. Já se jich na to zeptal v lednu na technické podpoře, napsali mi, že to je jde a odkázali mě na https://www.poda.cz/wp-content/uploads/2023/03/podporovana-rozhrani-verejne-komunikacni-site-spolecnosti-PODA-220630-051.pdf, kde jsou parametry, které musí ONT splňovat, s tím, že jim pak mám nahlásit PON ID.
Není možný, že ten odmítavej mail nepsala technická podpora, ale taková ta normální, co řeší zřizování služeb a fakturaci? Při zřízení služby mi taky jejich obchoďák tvrdil, že vlastní ONT nejde.