Odpovídáte na názor ke článku Opensource Diablo?.
Ahoj Elven
Souhlasím v jistém smyslu s Vojtěchovou myšlenkou v [10]. Opravdu by se měla v prvé ředě věnovat zvýšená pozornost hrám (hlavně těm dobrým), které už existují, nebo jsou ve fázi vývoje (a myslím si, že ty jako tvůrce distrbuce, zde můžeš udělat taky velký kus práce ;-) ). Proto chválím tvou angažovanost v Wesnothu. A když už jsme u něj, někdy jsi zmiňoval, že pracuješ na lokalizaci té hry, tak bych se chtěl zeptat v jakém je to stádiu, kdy a odkud ji bude možno stáhnout. Čekám jen na to :-)
Jinak naprogramovat hru není až tak velkej problém. Spousta věcí je už hotova např. existuje engine s zaměřením na RPG (tedy, alespoň s původním zaměřením) ( http://www.spheredev.org/wiki/Main_Page ) nebo poměrně vyspělejší engine se zaměřením na 3D Christal Space ( http://www.crystalspace3d.org/main/Main_Page ). Bohužel řekl bych, že to je však asi jen jedna třetina práce kolem kompletního vyváření her - a zvláště takových jako je Diablo. :-(
Menom Stanislav Hoferek, prezývkou Elven, vystupovaním blázon. Vážim si kreativitu, odvahu a ľudské práva.
Tvorím linuxovú distribúciu Greenie. Píšem knihy, kde sa mi najviac páči tvorba literárnych postáv, pomáham začiatočníkom v Linuxe, tak ako pomáhali mne. Mám rád ťahové stratégie, metalovú hudbu a ťažké scifi. Zaujímam sa o politiku, vesmír, Linux, literatúru, históriu, náboženstvá a filozofie. Obľúbená myšlienka:
„Smejte sa nám, že sme iní, my sa vám smejeme, že ste všetci rovnakí“
Přečteno 98 026×
Přečteno 36 858×
Přečteno 29 435×
Přečteno 26 229×
Přečteno 26 062×