Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Opensource Diablo?.

  • 12. 1. 2009 18:23

    D.A.Tiger (neregistrovaný)

    Ahoj Elven

    Souhlasím v jistém smyslu s Vojtěchovou myšlenkou v [10]. Opravdu by se měla v prvé ředě věnovat zvýšená pozornost hrám (hlavně těm dobrým), které už existují, nebo jsou ve fázi vývoje (a myslím si, že ty jako tvůrce distrbuce, zde můžeš udělat taky velký kus práce ;-) ). Proto chválím tvou angažovanost v Wesnothu. A když už jsme u něj, někdy jsi zmiňoval, že pracuješ na lokalizaci té hry, tak bych se chtěl zeptat v jakém je to stádiu, kdy a odkud ji bude možno stáhnout. Čekám jen na to :-)

    Jinak naprogramovat hru není až tak velkej problém. Spousta věcí je už hotova např. existuje engine s zaměřením na RPG (tedy, alespoň s původním zaměřením) ( http://www.spheredev.org/wiki/Main_Page ) nebo poměrně vyspělejší engine se zaměřením na 3D Christal Space ( http://www.crystalspace3d.org/main/Main_Page ). Bohužel řekl bych, že to je však asi jen jedna třetina práce kolem kompletního vyváření her - a zvláště takových jako je Diablo. :-(