CryptXXX: máte problémy se získáním dešifrovacího klíče po zaplacení výkupného? Obraťte se na podporu

7. 6. 2016 10:57 (aktualizováno) Cybersecurity Help

Psali jsme o CrypXXX asi před dvěma týdny. Zdá se, že ransomwarový business přešel do další fáze svého vývoje, který nabízí podpůrné služby pro klienty, kteří jsou ochotni zaplatit výkupné. Podle BleepeingComputer, CrypXXX (nyní nazývaný UltraCrypter) má velmi dobré a uživatelsky přívětivé rozhraní, které vás krok za krokem provede platbou výkupného.

Dvě předchozí verze CrypXXX 1 a 2 měly problém se šifrovačem, který umožnil, aby Kaspersky vydal volné dešifrovače. Nová verze CrypXXX však tento problém již nemá a téměř po dvou týdnech není ještě žádný dešifrovač.

Po uvolnění UltraCrypteru nastal nový problém – oběti nebyly schopny stáhnout dešifrovač po zaplacení výkupného. Jak je znázorněno na následujícím obrázku, oběť zaplatila výkupné, ale systém ho nepřijal:

Vzhledem k problému, který mají ransomwaroví vývojáři s dešifrováním a platbami, rozhodli se přidat HelpDesk podporu (!). Níže je tabulka s podporou UltraCrypterovým HelpDeskem pro ty, kteří mají otázky nebo problém se softwarem.

Od té doby co dokonce FBI doporučuje obětem zaplatit výkupné, proč to neudělat oficiálním obchodem s 24/7 podporou a VIP účtem, ne? )

By Cybersecurity Help =)

Sdílet