UPC je prostě k pláči. Instalovat to chodí vyloženě "blbý a blbější", těm mým trvalo přes půl hodiny, než mi naznačili, že mám na těch woknech tak zdrbaný skin, že se v tom vůbec nevyznají, což je beztak zcela irelevantní (používám ubuntu - naivně jsem si myslel, že jim usnadním práci když je nechám připojit router). Na druhé straně rád slyším, že někdo se na servis opravdu dovolal, mě se to nepodařilo, ani když se mi modem odmítal připojit dva dny.
Vyplňovat jejich online pomocníky je taky naprd, protože na ně odpovídají tak s týdenním spožděním - a pouze až v tom okamžiku, kdy je zase všechno v pořádku.
Konečně, na základě vlastních zkušeností a permanentně vysokého procenta ztrácených packetů moc něvěřím, že má UPC aspoň tady na žižkově dost silnou infrastrukturu, aby si mohli dovolit navyšovat rychlost. Tu ale beztak navyšují jen novým zákazníkům, mi věrní (nebo bez jiné možnosti) platíme 800 za 5mbit dolů a 512kbit nahoru. Někdo by zástupcům UPC měl vysvětlit, že internet se prodává podle vzoru elektřina, ne podle vzoru cibule. Ale co můžete chtít od bandy čuráků, co ještě loni dělali v FMCG. já se jen modlím, aby je zákazník nakonec potrestal nohama.
Jmenuji se Jan Schejbal a pocházím z Holic. V Brně studuji práva a v Praze se žívím programováním, poslední dobou hlavně v oblasti mobilní zábavy a SMS komunikace.