UPC jsou pekni smejdi...
Kdyz jsem se pred nejakou dobou stehoval, oznamil jsem jim to a ukoncil smlouvu.
S tim problem nebyl.
Domluvil jsem termin prijezdu technika, ktery si vezme modem. Samozrejme jsem si musel vzit kvuli tomu dovolenou. Technik neprijel, ja prisel o den dovolene. Kdyz jsem tam volal, tak o nicem nevedeli. Za par dnu mi volala nejaka hysterka se slovy:"Takze vy ten modem nevratite?? Pokud ne, pocitejte s navstevou panu z vymahacske firmy - a vy ho vratite!"
Takze jsem si vzal dalsi pulden volna, dojel tam osobne, modem vratil, nechal si to potvrdit a pak jsem jim dal poradnou cocku. Sice lidem, co za to nejspis nemuzou, ale nekolik cekajicich potencialnich klientu si rozhodne rozmyslelo, jestli se stat klienty.
Jmenuji se Jan Schejbal a pocházím z Holic. V Brně studuji práva a v Praze se žívím programováním, poslední dobou hlavně v oblasti mobilní zábavy a SMS komunikace.