Názor ke článku Horor jménem UPC od mb - taky je mám. pokud jim to běží, je...

  • 21. 10. 2008 13:45

    mb (neregistrovaný)

    taky je mám. pokud jim to běží, je to supr. jakmile je něco potřeba řešit telefonem, tak katastrofa. tak jeden člověk z desíti, ke kterým se dovolám, je schopen nějak poslouchat, co řikám, a reagovat na to. jinak tam jen opakujou ňáký zaklínadla z customer manual nebo co. moje trápení skončilo zrovna včera, kdy se dostavil poslední technik, kterýmu už se to povedlo spravit. fakturu reklamovat nebudu, o kolik mi zkrátili život tim rozčilováním se s nima, to mi stejně ani podle smlouvy do 60 nebo kolika dnů nepošlou. taky slibovali, že mi někdo bude volat, a nevolal, a ta vopice na call centru mi v pul sedmy furt opakovala, že "technik vám dneska zavola". ptala sem se jestli mi bude volat v jedenact, nebo kdy, ale jen "ano, technik vam dneska zavola". hádejte, jestli zavolal?