Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Horor jménem UPC.

  • 20. 10. 2008 23:47

    sid (neregistrovaný)

    Ja jsem spokojen s kvalitou sluzeb, ale ta zakaznicka linka je fakt peklo. Jednou mi prisel mail, ze rozesilam spam a/nebo viry ostatnim uzivatelum site UPC(bez nejakeho blizsiho urceni)a proto mi snizuji rychlost. Rozhodl jsem se tedy zavolat na zakaznickou podporu, abych se dozvedel, co to vlastne znamena. Asi ctyrikrat me prepojily na nejake slepice, ktere znaly jenom reklamni brozury, nez jsem byl po dvou hodinach prepojen na technika, se kterym se mi podarilo identifikovat a vyresit problem behem dvou minut. Uznavam, ze problem byl tehdy na moji strane(nejaky spambot), ale naprosto nechapu tu zbytecnou neefektivitu. Kdyby mi poskytli nejake blizsi informace k problemu, tak jsem to mohl vyresit sam. Nebo kdyby me rovnou prepojili na technika, tak se mnou mohli stravit dve minuty misto dvou hodin. Je jasne, ze prace technika je asi ohodnocena mnohem vic, nez prace blondyny, co zna tri brozury nazpamet a proto se snazi komunikaci s technikem minimalizovat, ale identifikace potreb zakaznika by se urcite dala zlepsit.
    P.S. Pokud potrebujete nejakeho kvalifikovaneho pracovnika na lince, tak doporucuji pouzivat zaklinadlo Linux. Pruchod hierarchii od brigadnice k technikovi se tim hodne urychli.