Uz z principu odmitam tvrzeni jako "Nevolat = spokojenost". Jsme tu my pro UPC nebo UPC pro nas? Infolinka je strasna, pouziju webovy formular a bude to OK. Pak ale UPC nebude mit nikdy duvod cokoli s infolinkou delat. Dalsi komunikacni kanal ma byt pouze pro zvyseni pohodli klientu, abychom my meli volbu toho, co je pro nas prijemnejsí. UPC toto ale vyuziva jako zaplatu sveho problemu.
Komentare se stale toci okolo jejich infolinky. To je ale znamy problem, na ktery je jiz SOS upozornovalo. Ja chtel hlavne poukazat na absurditu jednani s operatory, a na to, jak UPC hlasite dava najevo "Klientu mame dost, proc bychom se meli dal snazit?".
Jmenuji se Jan Schejbal a pocházím z Holic. V Brně studuji práva a v Praze se žívím programováním, poslední dobou hlavně v oblasti mobilní zábavy a SMS komunikace.