Odpovídáte na názor ke článku Horor jménem UPC.
Mno, svoje historky s UPC davam k dobru stale :-))
1/ Pri zapojovani se me ptali, co bude na konci.
Cisco ...
a mate k tomu instalacni CD ?
Vzdyt to ma jen ethernet a seriovou linku
Bez instalacniho CD s operacnim systemem k vam nejedeme ...
Ok, mam instalacni CD
.... a vyhrabal jsem nekde dokumentacni CD s napisem Cisco.
2/ Prijel technik ... a trval na nekolikanasobnem restartu Gentoo linuxu na notasu, ackoliv jsem to odmital. Kdybych nerestartoval, tak odjede ... ufff.
3/ Vse slapalo nejaky cas a pak se to najednou vyplo. Kontroluju platby, vse Ok, tak neco se nevede, vyckame ... po 2 dnech jsem uz nevydrzel a volal. Po instruktazi resetovani modemu, kde mu rikam, ze nejde signal dovnitr {je viditelne na webovem rozhrani modemu od UPC} si dal rici a poslal technika. Technik po vymene konektoru, modemu a ja nevim ceho vseho zjistil, ze me odpojili. Respektive ne me, ale souseda ... a nechapou, jakto ze ja nejedu a soused stale jede :-)) Nakonec vyreseno. BTW: technik s Leopardem celkem umel, coz me sokoval, akorat o me hlinikove bezdratove klavesnici s jabkem zahlasil, ze je jak z dikatika. Znalec :-)
4/ zlobi to, vypadky jsou na dennim poradku. treba i 20 minutove ... pricinu jsem zatim netrasoval.
Jmenuji se Jan Schejbal a pocházím z Holic. V Brně studuji práva a v Praze se žívím programováním, poslední dobou hlavně v oblasti mobilní zábavy a SMS komunikace.