Ja vam nevim. Kdyz jsem si internet od UPC aktivoval pred rokem a pul ja, v domluvenou hodinu dorazil technik, vymenil zasuvku, porachtal se v nastaveni modemu, v nastaveni site a po necele hodine internet fungoval. A tak tomu bylo po cely dalsi rok, kdy jsem sluzbu vyuzival. Pote jsem se odstehoval a smlouvu prevadel na jinou osobu. Uz dopredu jsem vedel, ze na telefonickou linku volat nemam, protoze bych provolal spoustu penez a niceho bych nedosahl. Vyuzil jsem tedy webovy formular, dotazal se jak na prevod, bylo mi sdeleno, ze mam sepsat papir se zadosti o prevod. To jsem udelal, poslal pisemne na UPC, za par tydnu prisel od UPC dalsi papir k podpisu (oficialni prevod smlouvy). Pote, co ho dotycna osoba odeslala postou na UPC, byla smlouva prevedena (pravda, to jim trosku trvalo).
Asi jsem mel stesti...
Jmenuji se Jan Schejbal a pocházím z Holic. V Brně studuji práva a v Praze se žívím programováním, poslední dobou hlavně v oblasti mobilní zábavy a SMS komunikace.