Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Horor jménem UPC.

  • 20. 10. 2008 10:53

    Fabio (neregistrovaný)

    osobnhí zkušenost:
    cca 3 roky provoz internetu na dvou lokalitách.
    žádné problémy ohledně provozu, rychlosti, dostupnosti, kvality.

    Na jaře jsme ale narazili na problémy:
    1. platba inkasem - její navedení trvalo UPC 4 měsíce a nás stálo cca 6 volání
    2. platba sipem - navedení 2 měsíce, neskutečný problém platit 2 smlouvy z jednoho SIPa.
    3. v důsledku přerušení několikero odpojení ... následované rychlým připojení po zavolání na linku.

    Mno na druhou stranu je UPC pořád nejlevnější a nejrychlejší. Teď už máme asi všechny problémy vyřešené a budeme mít rok 50% slevu na internet a k tomu nějaký TV balík + telefon zdarma ... což tchýně využije.

    Ohledně telefonních operátorů UPC musím říci že se u nich situace v posledním roce razantně zlepšila a letos jsme mluvili pouze s chápajícími a informovanými operátory.

    ... mno ale zdá se že už to bude vyřešené