osobnhí zkušenost:
cca 3 roky provoz internetu na dvou lokalitách.
žádné problémy ohledně provozu, rychlosti, dostupnosti, kvality.
Na jaře jsme ale narazili na problémy:
1. platba inkasem - její navedení trvalo UPC 4 měsíce a nás stálo cca 6 volání
2. platba sipem - navedení 2 měsíce, neskutečný problém platit 2 smlouvy z jednoho SIPa.
3. v důsledku přerušení několikero odpojení ... následované rychlým připojení po zavolání na linku.
Mno na druhou stranu je UPC pořád nejlevnější a nejrychlejší. Teď už máme asi všechny problémy vyřešené a budeme mít rok 50% slevu na internet a k tomu nějaký TV balík + telefon zdarma ... což tchýně využije.
Ohledně telefonních operátorů UPC musím říci že se u nich situace v posledním roce razantně zlepšila a letos jsme mluvili pouze s chápajícími a informovanými operátory.
... mno ale zdá se že už to bude vyřešené
Jmenuji se Jan Schejbal a pocházím z Holic. V Brně studuji práva a v Praze se žívím programováním, poslední dobou hlavně v oblasti mobilní zábavy a SMS komunikace.