Čtvrtek
Mé srdce zatoužilo po rychlém stahování, krátkých odezvách a spolehlivém internetu. 10Mb/sec od UPC – jasná volba, hlavně když mají přímo v baráku krabici a zásuvky v každé místnosti. Proč taky ne?
Pondělí
V pondělí přijeli technici – dva mladí klučinové, kteří když spatřili MacBook, začali jezdit myší do kolečka a po několika vteřinách jeden z nich zvolal: “Ha … to je MacBook, že?“ a bylo to jasné, zase si to musím nastavit sám :-) Po jejich slovech, že internet už funguje, jsem spustil pár testů a rychlost byla úctyhodných 2,5 Mb. Prý že se to do dvou hodin zvedne, jinak mám zavolat na reklamaci. Hmm, tak proč ne. Vyčkám.
V sedm večer se pokouším o telefonát. Jsem 3. na řadě. Čekám jen 10 minut. Náhlasil jsem mu svůj problém, dozvěděl jsem se, že technici postupovali nestandardně. Hmm, tak jo. Další informace byla jestli nechci digitální televizi. Řekl jsem, že ne, asi se na mne rozzlobil, protože mně někam přepojil a čekal jsem dalších 15 minut, než mně to přestalo bavit. Zavěsil jsem.
Volám opět na normální infolinku. Už čekám téměř 20 minut. Dozvídám se, že jednání předchozího operátora bylo opět nestandardní a operátor netušil, proč a kam jsem byl přepojen. Nicméně nějaký problém na mé lince opravdu byl a tak předá mou stížnost na monitoring a ten den nebo den na to mi zavolá a řekne co a jak.
Úterý, středa
Čekám, jestli ten chlápek zavolá.
Čtvrtek
Samozřejmě jsem byl optimista, když jsem si myslel, že se operátor opravdu ozve.Vyčkal jsem další dva dny a zavolal znovu. Jednání předchozího operátora bylo prý opět nestandartní, neboť určitě operátoři klienty sami nekontaktují. Stále čekám, až jak dopadne monitoring mé linky.
Pátek
V pátek dopoledne odjíždím a vracím se večer. Interner nefunguje vůbec. Nemám sílu další půlhodinu trávit na telefonu a čekat. Nechávám to na sobotu …. snad se to rozběhne.
Sobota
Nerozběhlo. Volám na operátora. Čekám okolo 15 minut. Po 20 minutách na telefonu se dozvídám, že moje linka je opravdu nefunkční a že technik přijede v úterý. (mám si dát 4 dny nucené dovolené?) Dále mi vysvětluje, že připojili moc lidí a proto jim to nefunguje. Vskutku dokonalé vysvětlení. Odmítá mé nesertivní tvrzení, že to mně opravdu nezajímá. Žádám ho, ať si technik zařízení rovnou odveze, až se tu konečně zastaví. Zrušení smlouvy prý musím udělat až v pondělí na klientském centru. Hmmm, čeká mě další telefonát.
Pondělí
Zrušení smlouvy zabralo „jen“ cca 40 minut (něco přes 10 minut čekání). Dozvědět se od paní částku, kterou budu muset platit, nebylo možné. Nakonec jsem si ji s její pomocí spočítal na 320Kč …. Super cena za pět dní pomalu běžícího a dva dny nefunkčního internetu (měsíční částka měla být 250Kč. Měli akci). Fakturu prý mohu písemně reklamovat. Tak to jsem na to tedy zvědavý. Už nestačí, že si voláme, budem si i dopisovat.
Středa
Ve středu volám opět na UPC linku. Doteď nevím, kdy si přijedou odvézt modem.
Dozvídám se, že má smlouva zrušená není a ani nemají žádnou povědomost o tom, že jsem o zrušení žádal. Začal jsem být lehce nervózní, protože čtrnáctidenní lhůta, kdy klient může vypovědět smlouvu bez udání důvodu, aniž by musel dodržet ve smlouvě danou lhůtu pro její zrušení, se velmi kvapně krátila. Přemýšlím, jestli jsem se zbláznil já, nebo je UPC opravdu firma na baterky. Žádost o zrušení vyslovuji znovu a dozvídám se, že pokud chci opravdu smlouvu zrušit, musím vyplnit jakýsi formulář na jejich stránkách, což mi ta paní z pondělka jaksi zapomněla sdělit a klidně mě ujistila, že smlouvu mohu považovat za zrušenou. Vyplňuji formulář a skutečně si nejsem jist, zda je to všechno, nebo jsem ještě nevolal dostkrát, abych měl už opravdu kompletní informace. Volám na Sdružení pro ochranu spotřebitele a radím se, jak postupovat, abych měl jistotu. Tady mi řekli, že mám požadovat písemné vyjádření a potvrzení o zrušení smlouvy a pokud se dovolám někomu, kdo mi nebude chtít nebo moci vyhovět, mám se dožadovat nadřízené nebo kompetentní osoby, která mi ten papír prostě dá. Pokud mě nebudou chtít přepojit, nebo pokud tam prostě není nikdo, kdo takové informace smí dát na papír, mám se obrátit na Českou obchodní inspekci. Pak mám ještě reklamovat fakturu a žádat snížení fakturované částky o dobu, kdy internet nefungoval a také o částku, kterou jsem musel protelefonovat s jejich operátory. (To mi budou ještě doplácet, ne?)
Pak jsem volal opět na klientskou linku, že jsem tedy odeslal jejich formulář tolik potřebný ke zrušení smlouvy a sdělil paní, která na mě vyšla tentokrát, že jsem volal na Sdružení pro ochranu spotřebitele a že prostě chci písemé ukončení smlouvy. Paní mi řekla, že tím, že jsem odeslal formulář, je smlouva opravdu zrušená. Potvrzení mi však (překvapivě) poslat nemůže, ale přepojí mě na obchodní oddělení. No bezva.
Paní z obchodního oddělení mi řekla, že smlouva zrušená není (to už snad fakt ne) a že smlouva bude zrušena ve chvíli, kdy si můj formulář přečte osoba, která se zabývá rušením smluv a telefonicky mě kontaktuje, že mou smlouvu ruší. (Takže, když mi nikdo nezavolá, budu klientem UPC do smrti???). Na otázku, kdy mi teda bude někdo volat mi paní sdělila, že by to mělo být ještě tentýž den. Zhruba 2 hodiny na to volá paní kvůli zrušení smlouvy na popud mého pondělního telefonátu. To, co se všechno dělo dneska – o tom nemá ani potuchy. To byla první osoba, se kterou se dalo normálně mluvit, normálně z ní dostat nějaké informace a normálně se s ní dohodnout. Škoda, že nevím její jméno, zmínil bych ho. Tato paní mi řekla, že formulář, který jsem dnes odesílal, jsem vlastně vůbec odesílat nemusel, že by smlouva byla zrušena jen na základě toho pondělního telefonátu. Domlouvám se s ní, že na příchod technika opravdu už čekat nechci, a tak dostávám adresu, kam mám modem zaslat sám. Paní mi slíbila, že mi pošle potvrzení o ukončení smlouvy k dnešnímu dni poštou a zároveň i na e-mail a i ona mi doporučila obrátit se na reklamační oddělení.
Půl hodiny po ní volá jiná operátorka, která mi zavolala, protože si přečetla můj formulář, který jsem dnes odesílal. Byla celá udivená, že mně již její kolegyně kontaktovala. To už jsem se opravdu musel smát. Po pár minutách hledání zjistila, že má smlouva je „opravdu“ zrušená, a to dokonce ke dni podpisu smlouvy, takže by mi žádná faktura ani neměla přijít. Tímto to snad opravdu už celé skončilo, e-mail se zrušením smlouvy mi opravdu došel, ale dopis zatím nikoliv. A tak doufám, že smlouva je ukončená.
Středa – o týden později
Celý týden jsem byl lehce neklidný a pořád jsem myslel na to, jestli ta smlouva zrušená je nebo ne, tak jsem neodolal a opět jsem zavolal na klientskou linku. Paní mi řekla, že informaci o tom, že je moje smlouva zrušená, tam nemá!!! To snad néééé, propadl jsem panice. Nakonec tedy to zrušení našla, tak jsem si oddechl, optal jsem se na to písemné vyjádření o zrušení mé smlouvy, které jsem denně toužebně očekával ve své poštovní schránce, abych měl už konečně nějaký doklad v ruce. Bylo mi řečeno, že poštou písemné vyjádření ale opravdu neposílají. Poděkoval jsem, zavěsil jsem. Na tohle už fakt nemám.
P.S.: A to ani neumí nastavit statickou IP.
osobnhí zkušenost:
cca 3 roky provoz internetu na dvou lokalitách.
žádné problémy ohledně provozu, rychlosti, dostupnosti, kvality.
Na jaře jsme ale narazili na problémy:
1. platba inkasem - její navedení trvalo UPC 4 měsíce a nás stálo cca 6 volání
2. platba sipem - navedení 2 měsíce, neskutečný problém platit 2 smlouvy z jednoho SIPa.
3. v důsledku přerušení několikero odpojení ... následované rychlým připojení po zavolání na linku.
Mno na druhou stranu je UPC pořád nejlevnější a nejrychlejší. Teď už máme asi všechny problémy vyřešené a budeme mít rok 50% slevu na internet a k tomu nějaký TV balík + telefon zdarma ... což tchýně využije.
Ohledně telefonních operátorů UPC musím říci že se u nich situace v posledním roce razantně zlepšila a letos jsme mluvili pouze s chápajícími a informovanými operátory.
... mno ale zdá se že už to bude vyřešené
Ja vam nevim. Kdyz jsem si internet od UPC aktivoval pred rokem a pul ja, v domluvenou hodinu dorazil technik, vymenil zasuvku, porachtal se v nastaveni modemu, v nastaveni site a po necele hodine internet fungoval. A tak tomu bylo po cely dalsi rok, kdy jsem sluzbu vyuzival. Pote jsem se odstehoval a smlouvu prevadel na jinou osobu. Uz dopredu jsem vedel, ze na telefonickou linku volat nemam, protoze bych provolal spoustu penez a niceho bych nedosahl. Vyuzil jsem tedy webovy formular, dotazal se jak na prevod, bylo mi sdeleno, ze mam sepsat papir se zadosti o prevod. To jsem udelal, poslal pisemne na UPC, za par tydnu prisel od UPC dalsi papir k podpisu (oficialni prevod smlouvy). Pote, co ho dotycna osoba odeslala postou na UPC, byla smlouva prevedena (pravda, to jim trosku trvalo).
Asi jsem mel stesti...
Od UPC mám internet druhý týden a funguje naprosto perfektně.
Objednával jsem to ve čtvrtek, v sobotu ráno (v sobotu !!) volala operátorka. Domluvili jsme se na následující úterý mezi šestou a osmou.
V úterý dvacet vteřin po šesté zazvonil chlapík s kleštěmi a letlampou - tedy co to kecám, s modemem a kabely - vyměnil zásuvku, zapojil modem a drbal se za uchem. Pak dorazil jeho kolega, "klikač". Byl trochu rozpačitý z openSUSE, tak jsem ho potěšil XPčky, které zvládl bez potíží. No a od těch dob to funguje až dodnes.
Asi mám kliku.
U UPC mam pripojeni uz 2,5 roku a az asi na 2 vypadky uplne v pohode. Zakaznicka podpora na telefonu je ale znama svym tragickym stavem. Mimochodem, nekdo mi doporucoval pri zavolani na jejich helplinku zvolit ze si chcete u nich zaridit pripojeni, pak se pry neceka ;). Jinak pouzivani jejich weboveho formulare je pry v pohode a funguje (relativne) bez problemu.
<blockquote>Mé srdce zatoužilo po rychlém stahování, krátkých odezvách a spolehlivém internetu. 10Mb/sec od UPC – jasná volba</blockquote>
Ježišmarja, kdy už se konečně vzpamatujete?
<blockquote>a bylo to jasné, zase si to musím nastavit sám</blockquote>
Za to zapnutí DHCP bych si měl účtovat alespoň litr, že?
<blockquote>to mně opravdu nezajímá.</blockquote>
V tomto případě bych odvětil, že mě také ne a asi bych zavěsil.
<blockquote>P.S.: A to ani neumí nastavit statickou IP.</blockquote>
Ale umí…200Kč za kus.
i kdyz si neplatim statickou adresu, mam posledni rok porad jednu a tu samou adresu. asi za to muze nejak to dhcp a pridelovani adres.
modem lze odvest primo na jejich callcentrum, byvalo v naganu na zelivskyho. akorat sem tenkrat musel (sou to 4roky) si na vratnici vyzadat aby me nekoho poslali, protoze k sobe do kancelari me nepozvali.
jinak pokud upc funguje, tak je to v pohode, ale jakmile ma clovek s nima neco resit, tak je to na zabiti.
Dobry den,
mam internet od UPC (puvodne Karneval Ostrava) uz nejaky patek , a zatim vsechno jako na dratkach. A kdyz neco chci vyplnuji formular.
No problemo , i kdyz muj kolega taky nejakou dobu resil pozadavek na zrychleni internetu. Podotykam ze to bylo zrychleni bez navyseni ceny.Asi jako ted se ma zrychlovat bez navyseni , to mi pripomnelo . Musim se podivat jestli si musim podat zadost :-).
upc ako vsade, rovnako na slovensku.... je tam banda neschopnych ignorantov a zakaznika si vazia nadovsetko. ked vsetko ide, je vsetko OK, akonahle sa vyskytne co i len malinky problem, nieto cloveka ktory by to bol schopny u nich opravit.....
este ze je tu konkurencia a moznost vyberu
PS: najlepsie na tom je, ze aj ked vam vypovedaju zmluvu a dostanete od nich pisomne vyjadrenie o vypovedi, o 4 mesiace na to vam poslu fakturu ze ste im nedpolatili...
nastastie v mojom pripade a po x vymenenych listoch ( nema zmysel riesit cokolvek cez infolinku!!!!!!!) to dopadlo tak, ze som platil len 2 mesiace navyse za nieco co nefungovalo poriadne.
Mno, svoje historky s UPC davam k dobru stale :-))
1/ Pri zapojovani se me ptali, co bude na konci.
Cisco ...
a mate k tomu instalacni CD ?
Vzdyt to ma jen ethernet a seriovou linku
Bez instalacniho CD s operacnim systemem k vam nejedeme ...
Ok, mam instalacni CD
.... a vyhrabal jsem nekde dokumentacni CD s napisem Cisco.
2/ Prijel technik ... a trval na nekolikanasobnem restartu Gentoo linuxu na notasu, ackoliv jsem to odmital. Kdybych nerestartoval, tak odjede ... ufff.
3/ Vse slapalo nejaky cas a pak se to najednou vyplo. Kontroluju platby, vse Ok, tak neco se nevede, vyckame ... po 2 dnech jsem uz nevydrzel a volal. Po instruktazi resetovani modemu, kde mu rikam, ze nejde signal dovnitr {je viditelne na webovem rozhrani modemu od UPC} si dal rici a poslal technika. Technik po vymene konektoru, modemu a ja nevim ceho vseho zjistil, ze me odpojili. Respektive ne me, ale souseda ... a nechapou, jakto ze ja nejedu a soused stale jede :-)) Nakonec vyreseno. BTW: technik s Leopardem celkem umel, coz me sokoval, akorat o me hlinikove bezdratove klavesnici s jabkem zahlasil, ze je jak z dikatika. Znalec :-)
4/ zlobi to, vypadky jsou na dennim poradku. treba i 20 minutove ... pricinu jsem zatim netrasoval.
Mam s UPC podobne zkusenosti uz od doby, kdy zacinali v roce 1999 v Dejvicich.
viz.: http://www.abclinuxu.cz/blog/firefox_bal/2008/4/vase-zkusenosti-s-internetem-pres-kabelovou-televizi-prosim#33
:) inet od UPC mam uz... 10 let? nastesti nemam takove starosti, ale je fakt, ze vypadky nekdy byly a i ted to tu a tam padne, treba jen nachvilku, jenze to nejak neveme router a musim si pockat.
co sem ale vypozoroval - kdyz vam padne pripojeni, je zbytecne volat do upc - na 99% reknou, ze "provadi opravu zarizeni", popripade ze "zavada se resi". od znameho, ktery v UPC delal vim, ze tohle sou jen bajky pro zakaznika. vetsinou se o chybe nevi, nikdo se o ni nezajima, nikdo ji neresi a nic se nikde neopravuje.
Uz z principu odmitam tvrzeni jako "Nevolat = spokojenost". Jsme tu my pro UPC nebo UPC pro nas? Infolinka je strasna, pouziju webovy formular a bude to OK. Pak ale UPC nebude mit nikdy duvod cokoli s infolinkou delat. Dalsi komunikacni kanal ma byt pouze pro zvyseni pohodli klientu, abychom my meli volbu toho, co je pro nas prijemnejsí. UPC toto ale vyuziva jako zaplatu sveho problemu.
Komentare se stale toci okolo jejich infolinky. To je ale znamy problem, na ktery je jiz SOS upozornovalo. Ja chtel hlavne poukazat na absurditu jednani s operatory, a na to, jak UPC hlasite dava najevo "Klientu mame dost, proc bychom se meli dal snazit?".
Tak ja nevim, ja s UPC spokojen sem. Na dvou mistech... Behem 5let jeden nebo dva vypadky. Naprosto bezproblemu. Oproti jinym (ADSL, O2 do krabice nekde natekla voda a trvalo celkkem 14 dni volani na infolinku, prace ruznych techniku nez na to prisli).
Faktura prijde mailem, mam nastaven trvaly prikaz.... :-) a je to za hubicku... Tak navim
Clanek me vazne pobavil. Pekne napsano.
Jinak ja mam UPC v Praze od dob davnych, kdy to byl jeste Datel ... proste dlouho. Za celou dobu jsem 1x menil modem (HW problem) a nekolikrat menil televizni nabidku. Temer vzdy sem to resil pres telefon a muzu rici, ze celkem k me spokojenosti. Pravdou ale je, ze jsem jim naposledy volal par lety :) Zda se, ze "upgradovali" call centrum. Jinak jak zde jiz nekolikrat zaznelo web formular funguje celkem dobre. Vzdy mi odpovedeli rychle a dokonce na to, na co sem se ptal.
Nejvetsi problemy jsem mel s MAC adresami v modemu. Parkrat jsem jim musel volat, aby mi to prehodili. Vetsinou jim to trvalo par hodin.
Vzpominam, ze jsem vzdy pozadoval prepojeni na technika. To se celkem darilo (po par minutach cekani). S techniky byla rec, umeli pomoct. Nejsem si ale jist, jestli k nim jeste dnes prepojuji.
Co se vypadku tyce, cas od casu nejake jsou (zpravidla mnohahodinove). Vim, ze UPC melo stranky, kde bylo mozne videt prehled aktualnich vypadku. Vetsinou to bylo i aktualni.
Naprosto podobna zkusenost, ale staci na ne poradne zarvat a pak to jde. Teda ve smyslu toho, ze neco slibili a nedodrzeli, takze po tydenim provozu jen s polovinou sluzeb jsem je poslal do haje i s nabizenou slevou.
Nekde se tu psalo, ze je nejlevnejsi, nejrychlejsi atp. - to je krasny omyl ;)
Mam podobnou zkusenost, kdy jsem provolal asi 800Kc a 2 tydny trvalo, nez se mi po vypadku rozjel internet :/ Jeste je pekne, kdyz vam pani rekne ze vas prepoji a zavesi vam.
Doporuceni: jako prvni se ptejte na jmeno cloveka, s kym mluvite a tyto jmena pak pri dalsich hovorech predkladejte.
Podle mého je chyba v autorovi textu. Jeho chování ve věci rušení smlouvy (volání na ČOI, atd.) je nenormální. Asi jedná s firmami, které mají 2-3 klienty a nedovede si představit že existují firmy s desítkami tisíc klientů. A že na požadavek dostane reakci až za 1-2 dny. Souhlasím s tím že UPC má těžkopádnou komunikaci s klientem. Mohu to posoudit, sám jsem jejich spokojeným klientem asi tak 5 let.
Ja jsem spokojen s kvalitou sluzeb, ale ta zakaznicka linka je fakt peklo. Jednou mi prisel mail, ze rozesilam spam a/nebo viry ostatnim uzivatelum site UPC(bez nejakeho blizsiho urceni)a proto mi snizuji rychlost. Rozhodl jsem se tedy zavolat na zakaznickou podporu, abych se dozvedel, co to vlastne znamena. Asi ctyrikrat me prepojily na nejake slepice, ktere znaly jenom reklamni brozury, nez jsem byl po dvou hodinach prepojen na technika, se kterym se mi podarilo identifikovat a vyresit problem behem dvou minut. Uznavam, ze problem byl tehdy na moji strane(nejaky spambot), ale naprosto nechapu tu zbytecnou neefektivitu. Kdyby mi poskytli nejake blizsi informace k problemu, tak jsem to mohl vyresit sam. Nebo kdyby me rovnou prepojili na technika, tak se mnou mohli stravit dve minuty misto dvou hodin. Je jasne, ze prace technika je asi ohodnocena mnohem vic, nez prace blondyny, co zna tri brozury nazpamet a proto se snazi komunikaci s technikem minimalizovat, ale identifikace potreb zakaznika by se urcite dala zlepsit.
P.S. Pokud potrebujete nejakeho kvalifikovaneho pracovnika na lince, tak doporucuji pouzivat zaklinadlo Linux. Pruchod hierarchii od brigadnice k technikovi se tim hodne urychli.
Mě zase několik měsíců přes opakované urgence neposílali faktury a pak mě odpojili jakožto neplatiče. Protelefonoval jsem kvůli tomu majlant.
Jinak výpověď jsem řešil po svém - podíval jsem se mezi kým je uzavřená smlouva a poslal doporučený dopis na příslušnou adresu. Zafungovalo to napoprvé. Ono je to totiž právně závazné, dohadovat se s nima přes telefon a webové formuláře nikam nevede.
Pribeh, popisovany (velmi trefne) v autorove clanku by mohl slouzit jako standard toho, jak na UPC jednaji se zakazniky. Mam jeste horsi zkusenosti (s provozem, i s naslednym rusenim smlouvy) a v mem pripade to koncilo velmi ostrym dopisem rediteli (na ktery jsem dokonce dostal seriozni odpoved). Je obzvlast sklicujici, ze za tu radu let, co zde tito zoufalci pusobi, nedoznal jejich pristup k zakaznikovi prazadneho zlepseni, vse je porad naprosto stejne (diletantske a neomluvitelne spatne).
Moc "veselé" čtení. Já jsem u Karnevalu / UPS už roky a nikdy žádný problém. Při zapojování technik přijel načas, s Linuxem si poradil jedna báseň, do hodiny i s provrtáním zdi všechno šlapalo. Sice napoprvé neměl nějakou správnou součástku, ale dal tam náhradní, což ale znamenalo (jak mě upozornil), že sice platím televizi nějaký základní tarif, ale že mi poběží komplet všechny kanály televize, včetně HBO. Tuto "závadu" jsem ale nijak nereklamoval :-)
Akorát mě trošku mrzí, že mi občas změní dynamicky přidělovanou IP adresu a musím volat zákazníkovi, aby mi změnil přístup na Firewallu.
U nas byl problem v tom, ze moje combo sitovka neumi krizit kabel a technik o krizenem kabelu nikdy neslysel (ale porad rikal kdyby tam byly windows, tak ze by to urcite slo:)
Dalsi problem byl v tom, ze jsou placeni (technici) pouze za uspesne pripojeni, takze kdyz je k nekomu preruseny kabel, tak ho prepoji na libovolny jiny, ale uz to nikam nenahlasi... Pak vznikaji problemy s odpojovanim neplaticu.
Kvalita technické podpory odpovídá gaussově křivce. Lemplové s pár zákazníky a molochy jsou nejhorší.
Nedávno jsem volal na viaGIA (T-Systems) a čtvrt hodiny jsem z kluka lámal, proč oficiálně podporují jen dva routery (s upraveným FW) a o zbytku mi tvrdí, že mi to nebude fungovat. Pak jsem to vzdal a zavolal jsem přímo do firmy, která pro ně ten upravený FW dělá. Za tři minuty jsem věděl všechno, co jsem potřeboval a co jsem z viaGIA nedokázal dostat za čtvrt hodiny.
Na plechové hubě O2 jsem zase míval průměrnou čekací dobu 30 minut.
ám UPC asi 5 let. Do letošního podzimu v pohodě, ale teď mně to běží jen poloviční rychlostí 3 Mbit/s místo 6 Mbit/s. Tak jsem se naštval a snížil si tarif na ten nepomalejší. To nebylo moc chytré, jelikož by mně po novém roku rychlost zvýšili v rámci zavedení nových tarifů. Takhle mně navíc účtovali poplatek 350 Kč za snížení tarifu. Tak jsem aspoň odhlásil i analogovou TV a přešel na DVB-T.
ast
No jo, UPC :) Ale tchán je strašně spokojený s televizí od nich. A proč? protože má za 400 měsíčně základní nabídku programů a k tomu dalších 6 placených, celková cena by byla někde přes tisíc korun, ale on to má zadara. Stačilo po roce používání zavolat a říct, že je nespokojený s kvalitou i cenou a že chce odstoupit od smlouvy a ti volové mu dali HBO a HBO2 zadara, po půl roce volal znovu, zase mu dali nějaký program zadara a tak dále. No nekupte to :)
... a to jeste nevis, ze az jim prijde postou tvuj modem, treba si ho nepriradi k tvemu jmenu a budou te pisemne urgovat, zes ho neposlal, pripadne chodit po sousedech, jestli bydlis na sve adrese a vykladat jim, zes jim nevratil modem. Takze si budes muset skocit na postu, podat reklamaci, dostanes papirek, ze balicek dorucili proti podpisu a potom uz upc uzna, zes jim ho vratil. :-)
taky je mám. pokud jim to běží, je to supr. jakmile je něco potřeba řešit telefonem, tak katastrofa. tak jeden člověk z desíti, ke kterým se dovolám, je schopen nějak poslouchat, co řikám, a reagovat na to. jinak tam jen opakujou ňáký zaklínadla z customer manual nebo co. moje trápení skončilo zrovna včera, kdy se dostavil poslední technik, kterýmu už se to povedlo spravit. fakturu reklamovat nebudu, o kolik mi zkrátili život tim rozčilováním se s nima, to mi stejně ani podle smlouvy do 60 nebo kolika dnů nepošlou. taky slibovali, že mi někdo bude volat, a nevolal, a ta vopice na call centru mi v pul sedmy furt opakovala, že "technik vám dneska zavola". ptala sem se jestli mi bude volat v jedenact, nebo kdy, ale jen "ano, technik vam dneska zavola". hádejte, jestli zavolal?
[47][51] Muj znamy ted taky v Praze se pokousel zrusit internet a televizi, ze se mu za to tolika platit nechce(platil asi 800). Operator se ho nejprve snazil premluvit, pote ho prepojil jinam, kde mu to technik slevil na asi 400Kc. Celkem slusna sleva ne? By mne zajimalo kolik rejzuji na zakaznikovi.
S UPC jsem jednou řešil přechod smlouvy (změna programu kabelové TV). Po cca 2x 20min. čekání (poprvé jsem to vzdal) mi to zvedli, sdělil operátorce co bych rád, paní mi něco odsekla a než jsem z ní stihl dostat podrobnější informace, tak zavěsila... perfektní ukázka toho, jak by to fungovat nemělo. Na další telefonát už mi nezbyly síly, takže se to nakonec vyřešilo přes webové formuláře, kde trvala odezva 2 dny....uff.
UPC jsou pekni smejdi...
Kdyz jsem se pred nejakou dobou stehoval, oznamil jsem jim to a ukoncil smlouvu.
S tim problem nebyl.
Domluvil jsem termin prijezdu technika, ktery si vezme modem. Samozrejme jsem si musel vzit kvuli tomu dovolenou. Technik neprijel, ja prisel o den dovolene. Kdyz jsem tam volal, tak o nicem nevedeli. Za par dnu mi volala nejaka hysterka se slovy:"Takze vy ten modem nevratite?? Pokud ne, pocitejte s navstevou panu z vymahacske firmy - a vy ho vratite!"
Takze jsem si vzal dalsi pulden volna, dojel tam osobne, modem vratil, nechal si to potvrdit a pak jsem jim dal poradnou cocku. Sice lidem, co za to nejspis nemuzou, ale nekolik cekajicich potencialnich klientu si rozhodne rozmyslelo, jestli se stat klienty.
pridam take svoje: 3 roky zpatky, P4, krabice v prizemi, objednavam, slibuji, ze to zavedou, bydlim ve 4. ze 7 a v 1. pry bude technik neco delat, tak mi protahne kabel do bytu => super. po par dnech urguji na jejich silene nedovolas-se-jsi-v-poradi-lince, je mi receno, ze nemaji v systemu cislo meho bytu, ze jim to v databazi konci ve 2. patre (jsme 2. vchod, byty zacinaji od c. 27 nahoru do c.54) a ze to musi technik pridat .... maji se pry ozvat. volam po par dnech, ze se neozvali - databaze je pry upravena a dohadujeme si termin pro technika. nekolikrat zduraznuji, ze ma zavolat 30 min predem, ze jsem v praci a musim se dostat domu. ve sjednany den nic, volam. technik se sekl u zakaznika prede mnou a prijede zitra. ok. cekam. telefon: jsem pred vchodem=> vam nerekli, ze mate volat 30min predem? jsem v praci=> chvatejte prosim, nic mi nerekli, cekam tady. => pomohl jsem mu s provrtanim a natazenim kabelu dobrovolne, abych to urychlil. mel jsem mit pripravene orig. CD os MS Win a system, coz jsem nemel - nechal jsem ho naklonovat MAC adresu PC do routeru a adresu PC zaregistroval v systemu (tenkrat jen 1 byla pro muj tarif povolena). pripojuji laptopy a desktop, vsude linux, vse funguje jak z praku. prvni Fa mi ma prijit mailem. nic neprichazi a rovnou po mesici upominka, ze jsem nezaplatil. mezitim na mail dorazily uspesne reklamni emaily UPC....zvlastni. platim a od te doby jen spokojenost. psi mi prekousali kabel jen jednou, tak jsem si to napojil sam, nemam nervy na jejich nedovolas-se-jsi-v-poradi-linku. pak jsem musel modem resnout jen asi 4x vzdy po zvednuti rychlosti ;) ted 12Mbit, co mi jede ve dne v noci 11.5Mbit (nesosam), proste parada. od ledna mne ceka dalsi razantni zvyseni rychlosti. verejna IP se mi za cela leta menila asi tak 3x .... bude se mi z toho bytu do domku tezko prechazet -tam max. ADSL :(((((((((((((((( nebo silne omezene wifi :(((((
jo abych nezapomnel - podomni prodejci UPC mi jeden mesic (asi pred rokem) asi tak 5x vnucovali TV nabidku. az kdyz jsem zacal byt neprijemny, nechali toho. letaky s vyskubnutym razitkem prodejce a prepsanym rucne kousek vedle jinym jmenem jsou taky zupa. jinak net jede bohovsky.
Lidi co mají zkušenosti s UPC se dělí na tři druhy
1. ti co nikdy neměli potíže, logicky jsou spokojeni
2. ti co někdy museli kontaktovat podporu/helpdesk
a) a povedlo se jim to v důsledku čehož jsou nespokojeni
b) nikdy nenašli funkční kontakt nebo to po hodině čekání zapíchli, jsou na tom stejně jako 2a
Tady jsou moje zkusenosti:
http://vookimedlo.blogspot.com/2008/10/horor-jmnem-fca-tv.html
UPC je prostě k pláči. Instalovat to chodí vyloženě "blbý a blbější", těm mým trvalo přes půl hodiny, než mi naznačili, že mám na těch woknech tak zdrbaný skin, že se v tom vůbec nevyznají, což je beztak zcela irelevantní (používám ubuntu - naivně jsem si myslel, že jim usnadním práci když je nechám připojit router). Na druhé straně rád slyším, že někdo se na servis opravdu dovolal, mě se to nepodařilo, ani když se mi modem odmítal připojit dva dny.
Vyplňovat jejich online pomocníky je taky naprd, protože na ně odpovídají tak s týdenním spožděním - a pouze až v tom okamžiku, kdy je zase všechno v pořádku.
Konečně, na základě vlastních zkušeností a permanentně vysokého procenta ztrácených packetů moc něvěřím, že má UPC aspoň tady na žižkově dost silnou infrastrukturu, aby si mohli dovolit navyšovat rychlost. Tu ale beztak navyšují jen novým zákazníkům, mi věrní (nebo bez jiné možnosti) platíme 800 za 5mbit dolů a 512kbit nahoru. Někdo by zástupcům UPC měl vysvětlit, že internet se prodává podle vzoru elektřina, ne podle vzoru cibule. Ale co můžete chtít od bandy čuráků, co ještě loni dělali v FMCG. já se jen modlím, aby je zákazník nakonec potrestal nohama.
Rady pri komunikácii s UPC: 1- nikdy k nim nevolať, používať formulára, 2- vyhrážať sa ukončením zmluvného vzťahu. Momentálne čakám kedy mi zrýchlia net na 13mb, keďže ma informovali ako ich stáleho zákazníka, že si nemusím meniť 3mb net za 10mb net, keďže mi bude rýchlosť automaticky zvýšená. Čakám už 1mesiac a zatiaľ som sa dostal na 6mb. P.S.: malá perlička - na UPC mi dookola tvrdia, že nemám od nich telefón, ani mi ho nefakturujú a čuduj sa, mám ho v skrini, asi im nechýba
Jmenuji se Jan Schejbal a pocházím z Holic. V Brně studuji práva a v Praze se žívím programováním, poslední dobou hlavně v oblasti mobilní zábavy a SMS komunikace.