Nemyslím si, že rozumná firma potřebuje vytvářet informační kanál, přes který distribuuje podobný obsah do monitoru, hodinek i brýli na VR. Neznám totiž žádného vola, který by si na zjišťování adresy obchodu bral brýle na VR nebo četl statistiky v PDF na hodinkách...
Že je něco možné neznamená, že je to potřebné.
Dobrý den,
samozřejmě není nutné ani vhodné mít veškerý obsah na všech možných kanálech.
Ale když jsme u té adresy nebo otevírací doby obchodu: představte si, že jedete autem a zeptáte se virtuálního asistenta "kde najdu nejbližší Tesco, které má ještě otevřeno?" A on vám odpoví na základě stejných aktuálních informací z headless CMS, které máte současně dostupné na webu, v mobilní aplikaci, v chatbotu, apod.
Petr Palas, Kentico
Petr Palas založil Kentico Software v roce 2004. Od té doby z něj vybudoval firmu s více jak dvěma stovkami zaměstnanců a s pobočkami na třech kontinentech. Řešení Kentico každý den pomáhá tisícům firem efektivně oslovovat zákazníky pomocí webových stránek, e-shopů a kampaní, které v něm marketéři připravují a spravují. Koncem loňského roku uvedl Kentico Software na trh nové SaaS CMS, Kentico Cloud, které umožňuje tvořit a publikovat obsah nejen na webu, ale na libovolném zařízení.