Očividně narážíte na nedostatečné centrálně řízené zásobení zdroji které nestačí vykrýt výkyvy v požadavcích. Určitě bych neřešil problém metodou JUST IN TIME .. protože vzhledem ke spolehlivoti distribučního řetězce (uklízečka) by docházelo k zdržování na linkách obsluhy.
Naštěstí tato zodpovědnost (pokrytí deficitních stavů) lze delegovat na nižší vrstvu, tedy uživatele.
Vzhledem k nenáročnosti a spolehlivosti celé implementace (cena zavedení a údržby řešení, pravděpodobnost zapomenutí nouzové zásoby, chyba v jednom prvku nezpůsobí chyby v následujících a paralelních obsluhách* a minimálním požadavkům z hlediska uživatele to můžete zavést okamžitě, není třeba ani speciální školení :D.
Druhým způsobem by byl systém postavený na KanBan... kdy by si uživatele předávali papír jako štafetu a tudíž by bylo jasné kdo má dojít pro nový... problém je ve spolehlivosti řetězce, kdy není přesně jasné jak by se předávání mělo uskutečňovat aby nedocházelo ke ztrátám štafety.
*: doufejme že jedna chyba neovlivní chod celé linky po zbytek údržbového cyklu :D