[21] Když už bych se tedy měl držet tématu, tak mýdlo s pH 5,5 je mírně kyselé, o neutralitě nemůže být řeči. Kyselé mýdlo by se marketingově asi neujalo. Hodnota pH vypadá o mnoho lépe - zejména proto, že že jim většina potenciálních zákazníků nerozumí.
Zvědavost je jedním z motivátorů reklamy a Google to ví až moc dobře. Nikdo nechápal, proč Google nemá ve svém vyhledávači bannery, když všechny ostatní je měly. Byl rychlý a proto ho klienti začali používat. Pak přišel s kontextovými placenými odkazy. Najednou tu byla reklama, která neodpuzovala, ale naopak se snažila pomoci s hledáním.
Vůbec se nedivím, že je tolik lidí zvědavých, s čím zase Google přišel. Osobně mě zklamalo pouze to, že zatím není pro Linux, ale snad se dočkám. Dokonce mě to donutilo vytáhnout téměř nepoužívaný notebook s WXP, doinstalovat do něj SP2 a Chrome vyzkoušet.
Citelné zrychlení skriptů může podle mne vést vývojáře k plýtvání strojovým časem a to může také vést k omezení používání pomalejších prohlížečů. Například bankovnictví Citibank, jehož pomalost mi dosud docela vadila, najednou jede normálně i na starém noťasu.
Už dlouho jsem čekal na browser, který bude vypadat lépe než Lynx a bude jednodušší, než nenasytný Firefox. Navíc jednoduchý design je přesně to, co pro svou práci potřebuji. Proč bych se tedy měl bránit této novince, která je navíc Open Source?
Pro doplnění: Neutrální je pH 7.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 38 872×
Přečteno 36 024×
Přečteno 31 651×
Přečteno 24 284×
Přečteno 23 504×