[1] nevidim prakticky rozdil mezi reklamaci trvajici mesic nebo dva mesice, stejne clovek musi resit nahradni telefon
vykrouceni ze zaruky vymluvou na tekutinu je univerzalni, pouzivaji vsichni, nehlede na to, ze bezne poruchy zaruka stejne nekryje (rozbity LCD nebo kryt, nalomeny a vaklavy konektor, klavesnice)
pausal na mobilu pro soukr. vyuziti je obvykle ekonomicky nesmysl, coz clovek zjisti, kdyz muze volat neomezene - jestli nepracovne provolam 10 minut za mesic, tak je to hodne
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 34 479×
Přečteno 34 436×
Přečteno 30 855×
Přečteno 23 539×
Přečteno 22 634×