Taky jsem tohle zazil nekolikrat v ruznych korporacich. Je to jedna z tech, co vsechny stvou, ale porad se opakuji.
Dalsi typicky problem je, ze v zaplave emailu nikdo nic nedokaze najit, takze se dokument posila znovu pred meetingem, protoze vetsina lidi proste neumi tridit postu a pouzivat vyhledavani.
Ted mam svoji (castecne) firmu a email proste nepouzivame.
Zavedli jsme komunikator s podporou primych zprav, multiuser chatu a hlavne kanalu.
Pro kazdy projekt/team/tema lze vytvorit kanal, ke kanalum pridat automaticke updaty z dalsich systemu jako Jira, nebo source control, Wiki, ...
Potom je pro kazdeho uzivatele jasne, kam ma psat jaky dotaz, pripadne jsou kanaly Random, General, .. pro dotazy typu "Neznate nejaky dobry recept na *"
Priklad takoveho komunikatoru je Slack, nebo Kato, v podstate vznikle z myslenky Google Wave.
Otazka je, jestli je to pouzitelne v teamech o stovkach nebo tisicich lidi, tolik zamestnancu jeste nemame:)
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 44 072×
Přečteno 39 642×
Přečteno 34 261×
Přečteno 25 388×
Přečteno 25 083×