Hlavní navigace

Názor ke článku Jak zahltit komunikační kanál - návod pro otrlé od Dreadd - Taky jsem tohle zazil nekolikrat v ruznych korporacich....

  • 20. 2. 2015 19:25

    Dreadd (neregistrovaný)

    Taky jsem tohle zazil nekolikrat v ruznych korporacich. Je to jedna z tech, co vsechny stvou, ale porad se opakuji.
    Dalsi typicky problem je, ze v zaplave emailu nikdo nic nedokaze najit, takze se dokument posila znovu pred meetingem, protoze vetsina lidi proste neumi tridit postu a pouzivat vyhledavani.

    Ted mam svoji (castecne) firmu a email proste nepouzivame.

    Zavedli jsme komunikator s podporou primych zprav, multiuser chatu a hlavne kanalu.
    Pro kazdy projekt/team/tema lze vytvorit kanal, ke kanalum pridat automaticke updaty z dalsich systemu jako Jira, nebo source control, Wiki, ...
    Potom je pro kazdeho uzivatele jasne, kam ma psat jaky dotaz, pripadne jsou kanaly Random, General, .. pro dotazy typu "Neznate nejaky dobry recept na *"

    Priklad takoveho komunikatoru je Slack, nebo Kato, v podstate vznikle z myslenky Google Wave.

    Otazka je, jestli je to pouzitelne v teamech o stovkach nebo tisicich lidi, tolik zamestnancu jeste nemame:)