Ta prvni historka je naprosto vporadku. Ja jako provozovatel sluzby nikde nerikam, ze mi tam bude fungovat tohle a tamto. Pokud to zakaznik chce, a ja jsem ochoten mu vyhovet, je moje vec, kde sezenu potrebne informace. Svuj cas venovany reseni zakaznikovych pozadavku si necham zaplatit. Komunite by melo stacit "dekuji". Nikdo nikoho k zadnemu poradenstvi nenuti. Ovsem v pripade, ze si postavim vynosny kseft na komunitnim projektu, bylo by slusne nejakou korunu poslat. Ale je to dobrovolne, uplne stejne jako komunitni pomoc.
Ta posledni historka je opravdu hodne usmevna. Preji dotycnemu "podnikateli" hodne uspechu u soudu :o-)))
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 34 059×
Přečteno 33 067×
Přečteno 30 573×
Přečteno 23 347×
Přečteno 22 386×