[30] Naprosto konkrétní příklad - připojuji se na dálnici z nájezdu a v pravém pruhu jedou za sebou kamiony. Zpomalím a zařadím se za ně do mezery, protože nemůžu do levého (někdo tam jede). Kamiony jedou 100. Levý pruh se na chvíli uvolní a já se chci dostat pryč od těch kamionů. Co udělám? Budu se rozjíždět samozřejmě pozvolna a plynule...
[31] Garance Toyoty na baterii je 10 let, takže i kdybych ty baterie musel ihned poté vyměnit za své, finanční efekt tam bude. A znovu opakuji - procházel jsem fóra a dotazy u nás i ve světě (Polsko, UK, Německo a Austrálie) a narazil jsem na 2 případy, kdy se měnily baterie v záruce. A to je řeč o první a druhé generaci Priuse, teď máme třetí. Hybridní Toyota je tu s námi 17 let!
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 206×
Přečteno 41 389×
Přečteno 35 916×
Přečteno 25 970×
Přečteno 25 770×