[16] ze stejnou spotrebu jezdim s naftakem ... kterej je asi tak o rad jednodussi na udrzbu
Aku (v aute kazdej) ma zivotnost cca 1000 nabijecich cyklu, to je zhruba pocet kdy jeho kapacita klesne na polovinu. Chovaji se tak vsechny dostupny, samo s ruznejma variacema na tema pametovej efekt .... To ze "baterka" v aute bezne vydrzi 5+ let je dany tim, ze se ve skutecnocti nepouziva temer vubec, krom startu (proto taky u tech aut kde modne motor chcipne na kazdy krizovatce ta baterka chcipne hned po zaruce)
Kdyz si pak predstavim, ze moje "jednoduche" auto ... neumej v autorizovanym servisu opravit ... a ze v autorizaku ti zcela klidne budou tvrdit, ze tvoje auto nema central (dokonce ti to daj i pisemne), pripadne ze vazne nema vzadu topeni ... opravdu chci videt, az se ti neco rozesere na tom hybridu ...
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 206×
Přečteno 41 389×
Přečteno 35 916×
Přečteno 25 970×
Přečteno 25 770×