Hlavní navigace

Názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky od SB - Diskusi sem nečet, takže to možná již někdo...

  • 10. 6. 2009 9:29

    SB (neregistrovaný) 193.165.147.---

    Diskusi sem nečet, takže to možná již někdo napsal.
    Je v pořádku, že autor článku hájí reklamu, je to prostě způsob financování. Článek má ale 2 chyby:
    1. Je skoro jedno, zda je reklama počitatelná na webových stránkách, nebo ji dostanete letáky - oboje jde blokovat a oboje vyrábí zákazníky. Takže rozlišovat mezi nimi nemá smysl a není pravda, že odcházení na hajzl nebo vyhazování letáků je něco jinýho, než blokování v prohlížeči. Je to pořád to samé.
    2. To hlavní: Reklama má nějakou formu. Jestliže je realizována technicky náročným způsobem (flash, mnoho dat), je logické, že ji uživatelé zablokují. Když to bude obyčejný obrázek, neřeknu ani popel. Esteticky: Když bude reklama blikat a jezdit a animovat se, to nevydrží nikdo. Osobně mě to uráží a takovej umisťovatel reklamy patří nakopat.
    Takže reklamu ano, ale únosným způsobem. To dnes neplatí. Takže by se měli provozovatelé portálů v první řadě zamyslet sami nad sebou.