TO 21 : Naprosto zkreslené představy, nedá se souhlasit s jediným slovem. Jste přesně ten typ člověka, kterého reklama dostala a on bude dotovat zejména společnost s reklamami.
Možná si to hodně lidí neuvědomuje, ale bez reklam by rozhodně internet nebyl místem pro zdarma čerpání informací. 99% webů, které poskytují informace neboli jsou médii, by bez reklamy nežilo. Rozhodně je pravda, že reklama může být nerušivá apod (např. Take It portál), ale cílem je samozřejmě upozornit na sebe a vystoupit před ostatní, což není na často navštěvovaných portálech většinou jednoduché.
Určitě by se měli správci portálů zamyslet nad někdy hodně rušivou reklamou (a vlastně nejen oni, vodafone měl kdysi na www.vodafonesms.cz reklamu, která v Konqueroru znemožňovala napsání zprávy), ale flash tu vždycky je a bude. A přispívá tomu i to, že přes veškeré často výmluvy uživatelů o padání počítačů apod (kolik lidí tady mám pod 1GHz a 512MB RAM???) jsou počítače stále na vyšší úrovni a flash již není takovým problém. A hlavně pro nás, linuxáře, no ne? .)
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 78 060×
Přečteno 76 197×
Přečteno 57 084×
Přečteno 54 426×
Přečteno 48 220×