Já bych tu pozici médií neviděl zase tak černě. Většina lidí, kteří používají AdBlock patří k malému procentu poučenějších a ti také nesledují komerční TV. Pokud vím, tak třeba z uživatelů FF má alespoň jeden doplněk pouze 20 procent lidí (a to samozdřejmě nemusí být AdBlock). Google si to uvědomil dávno a dávkuje poměrně málo vtíravou reklamu spíše informativního charakteru.
Bohužel, když na titulní stránce našich internetových deníků vidím nahoře banner ve Flashi o výšce pětiny obrazovky nebo i obrovskou reklamu ve středu okna, která skroluje se stránkou, tak neváhám AdBlock zapnout.
Jinak tento přístup jakoby zadarmo a příjem jen z reklamy neuznávám a preferuji placené služby (a to jak v médiích, tak v oblasti SW) - zadarmo totiž není nic.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 77 817×
Přečteno 75 631×
Přečteno 56 270×
Přečteno 54 352×
Přečteno 48 098×