Hlavní navigace

Názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky od Petr - Já bych tu pozici médií neviděl zase tak...

  • 8. 6. 2009 22:31

    Petr (neregistrovaný) 90.179.230.---

    Já bych tu pozici médií neviděl zase tak černě. Většina lidí, kteří používají AdBlock patří k malému procentu poučenějších a ti také nesledují komerční TV. Pokud vím, tak třeba z uživatelů FF má alespoň jeden doplněk pouze 20 procent lidí (a to samozdřejmě nemusí být AdBlock). Google si to uvědomil dávno a dávkuje poměrně málo vtíravou reklamu spíše informativního charakteru.
    Bohužel, když na titulní stránce našich internetových deníků vidím nahoře banner ve Flashi o výšce pětiny obrazovky nebo i obrovskou reklamu ve středu okna, která skroluje se stránkou, tak neváhám AdBlock zapnout.
    Jinak tento přístup jakoby zadarmo a příjem jen z reklamy neuznávám a preferuji placené služby (a to jak v médiích, tak v oblasti SW) - zadarmo totiž není nic.