Hlavní navigace

Názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky od Zippy - Osobně mám dojem, že reklamy je všude přespříliš....

  • 8. 6. 2009 18:59

    Zippy (neregistrovaný) 89.102.11.---

    Osobně mám dojem, že reklamy je všude přespříliš. Nepomohlo by reklamu nějakým způsobem regulovat? Například v té televizní uzákonit poměr na maximálně 5 minut reklamy a 55 minut obsahu a poměrně tomu zvednout ceny? Efekt takové akce by mě velice zajímal.
    Internet je médium naprosto jiného ražení a reklama na něm se asi nijak plošně regulovat nedá a tak jediným prostředkem, jak zatlačit na redakce a administrátory webů se snahou vyplnit reklamou každičký volný pixel, je vyjadřování nesouhlasu uživatelů s tímto počínáním v diskuzích a pokud je reklama příliš vlezlá, nasazením nějakého blokátoru. Boj proti reklamě se nedá vyhrát, ale nesmíme přestat bojovat, protože jinak by reklama zaplavila svět. (Dnes by to Werich řekl možná takto.)