Osobně mám dojem, že reklamy je všude přespříliš. Nepomohlo by reklamu nějakým způsobem regulovat? Například v té televizní uzákonit poměr na maximálně 5 minut reklamy a 55 minut obsahu a poměrně tomu zvednout ceny? Efekt takové akce by mě velice zajímal.
Internet je médium naprosto jiného ražení a reklama na něm se asi nijak plošně regulovat nedá a tak jediným prostředkem, jak zatlačit na redakce a administrátory webů se snahou vyplnit reklamou každičký volný pixel, je vyjadřování nesouhlasu uživatelů s tímto počínáním v diskuzích a pokud je reklama příliš vlezlá, nasazením nějakého blokátoru. Boj proti reklamě se nedá vyhrát, ale nesmíme přestat bojovat, protože jinak by reklama zaplavila svět. (Dnes by to Werich řekl možná takto.)
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 77 909×
Přečteno 75 834×
Přečteno 56 846×
Přečteno 54 370×
Přečteno 48 134×