[4] mne ako inzerentovi by bolo uplne jedno kolko krat sa reklama, alebo clanok zobrazili. V prvom momente by som sledoval pocet kliknuti a po mesiaci skutocnu EFEKTIVITU. Lebo pri inzerovani na webe sa to odsledovat da. A ziadny obchodny model by vydavatelovi nepomohol, pokial by sa mi reklama nevratila, nepredlzil by som kampan.
Inak nechapem tento novy redakccny system. Please type "d5a0d2". oznacenie kodu je zakazane, takze ho nemozem skopirovat, pritom je to text, takze spam bot s tym problem nema. Uplne nelogicky to otravuje paradoxne len cloveka 8-|
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 77 995×
Přečteno 76 023×
Přečteno 57 005×
Přečteno 54 393×
Přečteno 48 176×