Je potreba si polozit otazku:
Od jakeho typu hracu maji vyrobci her nejvic prijmu? Je to clovek co si koupi pet predelavek starych her, aby si je obcas zahral? Asi ne. A pouzivaji takovi lide Linux? Asi taky ne...
Kdyz navic pripoctete problemy s heterogennim prostredim Linuxu a s tim spojenymi vyssimi naklady na vyvoj a na podporu, tak je jasne, proc se do toho vyrobci moc nehrnou. Pokud hra neni technicky prilis narocna, tak se jeste da udelat multiplatformni engine. Ale dolovat z OpenGL totez co z DirectX je docela narocne.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 99 270×
Přečteno 86 295×
Přečteno 68 624×
Přečteno 56 688×
Přečteno 51 946×