Hlavní navigace

Názor ke článku Má smysl dělat komerční hry pro Linux? od eee - Ja rocne utratim za hry cca 15 az...

  • 2. 1. 2009 1:07

    eee (neregistrovaný)

    Ja rocne utratim za hry cca 15 az 20 kKc, nepocitaje v to investice do hardware. Ne vsechny hry hraju, nektere mam jen pro radost, do sbirky. Kupuju je pro PC a PSP. Televizni konzole je pro me nezajimava. Linux pouzivam nekdy od casu RedHat 4.2, takze odhadem 10 let. Kvuli hram mam i windows, protoze ne vsechno na linuxu funguje a obvykle to ve windows funguje vyrazne lepe (i kdyz takovy Mass Efect nebo Far Cry 2 je utrpeni i pod windows), jedna-li se o neco nevejsiho. Starsi hry nekdy funguji lepe naopak pod wine. Kdyby vychazely hry pro linux, daval bych jim prednost, bootovat do windows me nebavi. Treba hra Neverwinter Nights, ktera vysla i pro linux, me velmi potesila a hral jsem ji s oblibou prave v linuxu. Ale i nektere nekomercni hry jsou perfektni a plne srovnatelne s temi komercnimi, treba Wesnoth, TOME (to komercni konkurenci ani nema) nebo Urban Terror.

    Vim ze rada lidi se snazi hrat hry na linuxu, nakonec, podle me prave hry stoji za popularitou wine. Jestli by byli ochotni si hru koupit nevim, to muzu mluvit jen za sebe, ale o hrani na linuxu zajem rozhodne je.