Hlavní navigace

Názor ke článku Má smysl dělat komerční hry pro Linux? od VivatBill - Problém hry Lugaru je horší grafická kvalita provedení...

  • 1. 1. 2009 21:29

    VivatBill (neregistrovaný)

    Problém hry Lugaru je horší grafická kvalita provedení (zdá se mi málo polygonů pro 3D model postav) a zřejmě neexistující kvalitní reklama na tuto firmu. Vždyť i požadavky jsou sepsány pro PowerPC. Takže autor vůbec nepočítal s průnikem do světa Intelu.
    Jinak se zde objevil názor, že když software dobře nefunguje ve Wine, tak je morální si ho bezplatně stáhnout. Není. Stěžujte si u vývojářů Wine na nekompatibilitu. Nevím, proč by chtěl normální člověk riskovat spyware, nestabilitu systému, polofunkčnost a nefunkčnost různých cracků.
    Jak to dělají některá produkční studia? Koupí si třeba nový Intel Mac Pro a pod VMWare či Parallels provozují Windows i Linux. Kde je problém? Mackaři si kupují běžně Windows, chtějí-li Windows aplikace. Až se to masově naučí i Linuxáci, tak budou ještě svobodnější a tolerantnější. A poctivost zahřeje člověka u srdíčka :-).
    Problém Linuxu je prostě market share. Když vydám hru pro Linux, tak si to koupí tak 5 Linuxáků a ostatní ani nepoděkujou. U Windows čísla vynásobte pár sty.
    Chcete hrát na Linuxu hry? Stáhněte si Flash (nebo ekvivalent) a spustíte si spoustu poměrně zajímavých her (zdarma) ve Vašem oblíbeném internetovém prohlížeči.